Començo

Si heu trobat aquest bloc de segur que ja em coneixeu personalment o virtualment, o bé heu llegit Més enllà del somni; tot i que pot ser que algú hagi anat a parar aquí per casualitat. Benvinguts tots plegats.

En començar aquest bloc se’m va acudir fer-ne un sobre literatura. Tanmateix, n’hi ha tants de blocs dedicats a la literatura. I alguns són boníssims, tant de literatura com d’altres, com ara els que podeu veure a la llista dels meus preferits, aquí a la dreta. I, bé, com que sóc molt ruca pel que fa a la informàtica, no podia fer un bloc d’aquests que t’atrauen només perquè visualment són encisadors. A la fi vaig decidir enfocar-me en mi mateixa, però no per dir que m’agraden els préssecs, sinó per parlar de qualsevol tema que se m’acudeixi i que d’alguna manera es relacioni amb mi. Però el més important és que vosaltres, els lectors d’aquest bloc, em digueu si els textos que escric us semblen interessants. A la fi sereu vosaltres els que decidireu si el bloc paga la pena.

Per acabar, he d’esmentar que molts dels lectors de Més enllà del somni són força joves i, com que llegiran aquest bloc, intentaré escriure els meus articles d’una manera adient per a tothom.

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Una mica de tot i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Començo

  1. Shaudin, benvinguda al club dels blocaires. Et seguiré amb el màxim d’interès. Una abraçada. Humbert Roma

    • Hola Humbert!
      No m’esperava pas trobar un comentari de ningú tan aviat. Tot just vaig escriure el primer article ahir i molt tard. El vaig escriure alhora que em tornava mico intentant entendre una pila de coses sobre la creació del bloc. Encara em faig uns embolics! Bé, de mica en mica aniré aprenent com s’ha de fer això o allò i què volen dir un seguit de termes informàtics que desconec. De totes maneres el que més m’interessa és que els meus escrits agradin a molts lectors. Ja veurem com anirà tot plegat.
      Gràcies per la teva visita. Una abraçada,
      Shaudin

  2. darabuc ha dit:

    Amb el temps, un vola per entre blocs que ni els ocells. Benvinguda! 🙂

  3. És veritat, Darabuc. Gràcies per aturar-te en aquesta branca.
    Una abraçada,
    Shaudin

  4. Bullent ha dit:

    Hola Shaudin,

    Ens alegrem de trobar-te una mica més a prop!

    Ja n’hem donat notícia al nostre blog i t’hem enllaçat.

    Una abraçada forta,

    Núria.

  5. Toni Fernandez ha dit:

    Enhorabona Shaudin, un blog molt interessant i que promet molt també, havent llegit Més enllà del Somni … Espero que hi hagi una propera ocasió per a trobar-nos a Catalunya (el meu genoll ja està gairebé recuperat 😉

    No hi ha pas cap manera de seguir aquest blog de forma automàtica?

    Salut i força!

    T.

    • Hola Toni,
      No m’ho havies dit que ja has llegit Més enllà del somni. Home, aquestes coses s’han de dir als escriptors –necessitem saber que tenim lectors.
      Jo també espero que hi hagi una ocasió per aquesta trobada, però primer hauré d’anar a Catalunya, per tant potser encara trigarà la trobada. Tanmateix, celebro que el teu genoll estigui gairebé recuperat.
      Pel que fa a això que em preguntes sobre seguir el bloc de forma automàtica, no t’ho sé aclarir. Em sembla que es pot fer, però no sé com. Potser algú ens ho podrà explicar.
      Una abraçada,
      Shaudin

Deixa un comentari

