DIADA DE SANT JORDI

Demà serà Sant Jordi i a Catalunya celebrareu el dia amb roses i llibres i llibres i més llibres. Jo, aquí a Toronto, aniré a treballar. Però també compraré llibres! Celebraré Sant Jordi encara que els canadencs no ho celebrin.
Avui no escriuré gaire perquè aquests dies estic immersa en una acumulació d’exàmens per qualificar. A la universitat aquest mes és l’últim del curs, per això sempre diuen que “April is the crullest month”, emprant els mots de T. S. Eliot, és a dir que “l’abril és el mes més cruel”. Es veu que T. S. Eliot no en sabia res de la Diada de Sant Jordi.
Una altra raó per no escriure és el fet que són més de les quatre de la matinada i tinc el cap ben tèrbol. He passat hores fent una nova pàgina per a aquest bloc (volia posar els enllaços com cal i no me’n sortia), després de passar hores cercant llibreries i biblioteques. La trobareu aquí a la dreta sota “Pàgines” i amb el títol “On trobar el meu llibre”. Espero que us sigui útil.

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Catalunya i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a DIADA DE SANT JORDI

  1. Boladevidre ha dit:

    Aquests dies jo també estic immers en l’estudi. Em presento a unes oposicions per entrar al teatre de la ciutat on visc, Vilanova, i no em distrec amb gaire bé res més. no obstant m’ha semblat oportú deixar una mica de rastre. Passaré pel nou enllaç que tants maldecaps t’ha costat així que tregui el cap dels llibres i esquemes, per fer-ho amb la tranquil·litat que es mereix. Sort demà i Bon Sant Jordi!

  2. Bona diada, de totes maneres, Shaudin.

  3. Maite ha dit:

    Avui he vist que les roses de la Diada ja estan pansides… Elles desapareixeran, però els llibres que van entrar a casa aquell dia romanen, com els records i les paraules que van arribar en directe, per mail, o per qualsevol mitjà… com les teves, per exemple.
    Aquestes no s’obliden fàcilment!

    T’envio una abraçada lluminosa en mig d’un dia gris de pluja,
    Maite

Deixa un comentari

