PREMIS BLOCS CATALUNYA

Hola!

Em sap greu haver d’interrompre les descripcions sobre Pot amb aquest “post” tan lleig i avorrit, però m’ha semblat que ho havia de fer.

El meu bloc ha estat seleccionat per l’Associació STIC.cat que organitza anualment els Premis Blocs Catalunya i premia els millors blocs escrits en català. Bé, hem estat seleccionats més de 600 blocs i a la meva categoria –blocs personals– n’hi ha més de 160. A partir d’ara es tracta d’una votació popular; la gent vota els blocs que li agraden més, fins al 6 de setembre. D’aquestes votacions sortiran els finalistes i, aleshores, un equip especialitzat votarà el millor bloc de cada categoria

Si em visiteu deu ser perquè us agrada el meu bloc, per tant us vull demanar que el voteu. Si cliqueu l’enllaç (l’imatge a l’esquerra) s’obrirà una pàgina amb un botó per votar. Només l’heu de clicar (no us demanen ni noms, ni adreces electròniques). En un parell de segons ja heu votat.

Ara bé: si disposeu d’un minut (màxim), podeu clicar tots els articles del bloc o els que més us agradin, és a dir, heu de clicar la mà que apareix al costat del títol del post. Hi ha 10 articles i de debò que en menys d’un minut està fet (ho he calculat). Cada cop que un article té 5 votacions, s’afegeix un vot per al bloc.

Si mireu la llista que tinc a la dreta d’aquest bloc, sota “Pàgines”, veureu que diu Premis Blocs Catalunya. També podeu votar anant a aquest enllaç, però si l’he posat allí és més aviat perquè voteu cada cop que publiqui un nou article (per votar el nou article) fins el 6 de setembre.

Guanyar o, si més no arribar a finalista, és molt important per a mi perquè m’ajudaria a promocionar la meva noveŀla. Com molts ja sabeu és molt difícil promocionar-la des del Canadà.

Si aneu a aquesta pàgina podreu veure els blocs que, de moment, estan guanyant en cada categoria. Al meu li falta un bon tros. Em calen més vots!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada ha esta publicada en Una mica de tot. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a PREMIS BLOCS CATALUNYA

  1. Jesús (Xess) ha dit:

    Dóna-ho per fet, si Internet em deixa ;p

  2. Alba ha dit:

    Hola, Shaudin!
    No ens coneixem, vinc per recomanació d’una amiga de relats en català que fa temps em va dir que passés pel teu blog. Ho vaig fer i vaig llegir els teus articles sobre Rocdur, fins i tot vaig deixar uns comentaris que no veig per cap lloc.
    Ara la Maite m’ha explicat això de les votacions i he tornat a passar: ja tens el meu vot!
    I vaig a llegir un altre article que m’ha recomanat la Unaquimera.
    Un petó, molta sort i molt ànims,
    Alba

    • Hola Alba!
      Què vols dir que no veus els teus comentaris? En vas enviar per Rocdur (Part I), Rocdur (Part II) i Rocdur (Part III). I te’ls vaig respondre tots tres ja fa molt temps. Tots tres són encara a la llista de comentaris al capdavall de cada article. Vols dir que ho has mirat bé? Has de clicar allí on diu “36 comentari” (o el número que sigui), en blau, i cercar el teu comentari i la meva resposta.
      T’agraeixo molt que hagis tornat a visitar-me i a participar. I a votar!!!
      Una forta abraçada,
      Shaudin

  3. Anna M. ha dit:

    Jo ja saps que voto sempre que m’ho permet aquest sistema informàtic tan estrany. I també ho fa el meu germà, el del bloc de Matemàtiques. En fi… a veure si tots plegats fem sort.

Deixa un comentari

