La Valèria i l’Oliver recolliran el premi

Fa temps vam decidir que si el meu bloc guanya als Premis Blocs Catalunya, dos membres del coŀlectiu literari de Sant Cugat aniran a recollir el premi. Avui us ho faig saber a vosaltres.

Com ja sabeu, visc al Canadà i em seria impossible anar a Catalunya en cas de guanyar, així que se’m va acudir que aquests dos joves, la Valèria i l’Oliver, el podrien recollir en nom meu i com a representants dels Portadors del Foc, ja que ells són els dos membres que van començar aquest coŀlectiu del qual en sóc la padrina. Al cap i a la fi n’he parlat força en aquest bloc dels Portadors del Foc i, a més, la Valèria és part del bloc amb el seu poema. També hi ha el fet que el meu bloc s’adreça principalment als joves, per tant té lògica que dos joves recullin el premi.

Ara bé: guanyarà aquest bloc? Apa, a votar-lo i que la Valèria i l’Oliver puguin tenir el premi a les mans!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Catalunya i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a La Valèria i l’Oliver recolliran el premi

  1. Francesc ha dit:

    Molt bona idea! Qui podria representar la padrina més bé que els fillols? Per cert, el poema de la Valèria Sorolla ens va deixar tots amb ganes de llegir-ne més coses. Ara, sabent que hi ha d’altres escriptors al grup, per exemple l’Oliver, encara ens hem quedat més amb la mel a la boca.

    • Hola Francesc,
      Celebro que t’agradi la idea. Trobo que té molta lògica, oi?
      A tots els membres d’aquest coŀlectiu els agrada molt llegir i és molt possible que algun dia en el futur ens donin una sorpresa; potser fins i tot seran autors coneguts.

  2. Dolors ha dit:

    Completament d’acord: un poema molt bo el de la Valeria 🙂
    En tens més com aquest per a mostrar-nos?
    M’agradaria poder-ne llegir més.

    • Hola Dolors,
      No en tinc cap més. Més endavant, quan s’hagi acabat tot aquest malson de les votacions i em pugui concentrar en coses més interessants que mirar quans vots tinc i, també, quan el coŀlectiu de Sant Cugat torni a les trobades després de les vacances d’estiu, aleshores m’ocuparé d’anar esbrinant quins escrits tenen tots aquests joves i si en puc publicar algun.

  3. Anna M. ha dit:

    Ostres, em sembla molt bé. Si passes a la final, també vindran o no? Ho dic perquè ens podries posar en contacte i els coneixeria.
    Una abraçada, Shaudin.
    I a votar que vaig.

    • Ja ho havia pensat que us hauríeu de coneixer. Al cap i a la fi, d’una manera o d’una altra, tots estem ficats dins de la literatura. I el teu germà és professor de matemàtiques a Sant Cugat, oi? Però no entenc això: “Si passes a la final, també vindran o no?” No entenc ben bé què vol dir. Potser es que no entenc què passa al final dels Premis. M’ho podries aclarir?

  4. Maria ha dit:

    Endavant amb les votacions! Tots els qui seguim el bloc seguirem procurarnt que el conegui com més gent millor. I, sobretot, que coneguin l’Anna, l’Alison, el Tam, la Tariana i tots els altres herois de l’engrescadora novel·la “Més enllà del somni”.

    • Gràcies, Maria. En necessito força de vots. Hi ha un bloc que en té 500 més que jo, t’imagines? I hi ha molts blocs més amunt que jo que no aconsegueixo entrar als 5 finalistes (un parell de vegades hi vaig entrar, però em van tirar avall tot seguit). Noia, em pensava que això dels Premis seria una cosa molt més tranquiŀla, però m’he adonat que es tracta d’una lluita aferrissada.
      Una abraçada.

Deixa un comentari

