Moltes gràcies!

A la fi s’han acabat les votacions i tothom pot descansar de fer clic, clic, clic… a la meva pàgina de votacions, o a d’altres si heu votat també altres blocs –espero que sí; hi ha blocs magnífics a les diverses categories–.

Aquest bloc ha quedat finalista a la categoria de bloc personal als Premis Blocs Catalunya 2010.

No vull estendre’m perquè ben segur que ara teniu el pensament posat a demà, 11 de setembre, i no pas als blocs, i feu bé. Només vull dir-vos que us agraeixo moltíssim la bona voluntat que heu tingut votant els articles d’aquest bloc tot l’estiu. Sense vosaltres mai no ho hauria aconseguit. Per tant, podem dir que tots plegats hem arribat a finalistes. Enhorabona!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Una mica de tot i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

24 respostes a Moltes gràcies!

  1. Dolors ha dit:

    Doncs, enhorabona a tots i a totes 🙂
    Som finalistes, hehehe
    Bona Diada!

  2. Anna M. ha dit:

    Bona nit, Shaudin. Ja de matinada et felicito, després d’aquest estiu de vots infatigables.

  3. Maria ha dit:

    Ara, a esperar l’u d’octubre per saber el desenllaç. Però haver arribat a finalista ja és un gran èxit en una competició tan disputada com ha sigut aquesta. Sobretot, si tenim en compte que això depenia dels nostres vots i que a cada nou post només hi podíem afegir un cinquè de punt cadascú.

    • És cert, Maria, ha estat una competició molt disputada. En un principi, quan em vaig presentar, no m’ho esperava pas. I mira si sóc babau que li vaig dir al meu fill que no votés un parell d’articles meus perquè no eren prou bons. És clar que més endavant, quan vaig veure de què anava tot plegat, li vaig demanar que votés tot el que es podia votar.

  4. Francesc ha dit:

    Enhorabona!
    Per cert, m’he subscrit al bloc. Així rebré els avisos cada vegada. Gràcies per tots els escrits, fotos i videos tan interessants. I encara que no hi hagi posat comentaris, els he votat tots.

    • Hola Francesc,
      Sí, ja et vaig veure a la llista de seguidors del bloc. Moltes gràcies. I gràcies pels teus vots! A poc a poc em vaig assabentant de qui sou alguns dels que m’heu votat. Cada cop que veia nous vots em preguntava “qui deu ser l’angelet que m’ha deixat aquest vot?”. I estic molt contenta que t’agradin totes les coses que faig al bloc. Ah, i deixa comentaris sempre que vulguis (o que tinguis temps); fan molta iŀlusió.
      Una abraçada.

  5. Maria ha dit:

    Voldria afegir que sí, que qui ha arribat a finalista som tots plegats, els seguidors del bloc, però que el mèrit és ben teu, Shaudin. Si el visitem de manera assídua és perquè el que ens hi dius i ens hi mostres és molt interessant i molt variat. I aquestes darreres setmanes has estat prou valenta: la preocupació per l’operació de la teva mare i la dificultat d’estar al cas i ajudar-hi des de tan lluny (tu parlaves del teu agraïment a Graham Bell) no t’ha impedit de fer-nos viure la bellesa de la poesia de Vicent Andrés Estellés i del patinatge artístic de Kurt Browning. Això, per no dir res de l’endevinalla intrigant sobre Tajun, que ens ha encuriosit per fer-nos buscar informació d’història, com ja havia passat amb Calpor. Ens connectem al bloc perquè el trobem enriquidor. Per als seguidors més joves ha de resultar veritablement educatiu: s’hi aprèn jugant i gaudint.

    • És un mèrit compartit, Maria. Aquest és el meu parer. Cadascú fa la seva part i són coses diferents, però és amb tot plegat que s’aconsegueix alguna cosa positiva. És cert que si jo no faig el bloc no hi ha res de res, però també és cert que sense els que llegiu el bloc, deixeu comentaris, voteu, us feu seguidors, en fi que sense tots vosaltres el bloc només seria unes pàgines a l’internet sense cap funció. És la comunicació i interacció entre el bloc i vosaltres que li dóna validesa.
      I gràcies per tot el que dius del bloc. Faig un esforç perquè sigui interessant.
      Una abraçada

  6. Dolors ha dit:

    Plenament d’acord amb el que diu la Maria 🙂
    I confirmo que els joves valoren i gaudeixen el que aquí hi ha escrit , ho he comprovat directament 🙂

  7. Valèria ha dit:

    Que bé, felicitats Shaudin! trobo que tots els articles estàn molt “currats”! segur que guanyes! per cert, l’Oliver i jo ja estem preparats per anar a Mataró!!

    • Hola Valèria!
      Moltes gràcies, maca. Ara, això que segur que guanyo ja ho veurem; potser sí, no ho sé, però haver acabat com a finalista ja és molt. Tot i que sí que vull que guanyi el bloc, és clar. Haurem de tenir paciència i esperar el resultat del jurat. Tu i l’Oliver ho sabreu abans que jo, per cert. Espero que tots ho puguem celebrar, tu i l’Oliver, els altres membres dels Portadors del Foc, els lectors del bloc i jo; com ja vaig explicar en una altra resposta, el bloc és de tots plegats.
      Ah, a Mataró coneixereu la meva amiga Anna Maria (ja deus haver vist comentaris seus) que també és finalista en altres categories, i ho dic en plural perquè té 3 blocs i tots tres finalistes (2 en literatura i un en cultura). I també d’altres amics i coneguts meus seran a Mataró, tots maquíssims. Em sembla que serà un trobada molt agradable, tot i els nervis esperant el resultat del jurat.
      Una forta abraçada.

  8. Felicitats, Shaudin. T’ho mereixes.

  9. Jesús (Xess) ha dit:

    Si ets finalista és per la qualitat i sentiment del teu bloc.

    És de justícia!!

  10. Olga ha dit:

    Que guanyi el millor 😉 la cosa està complicada amb tanta bona competència 😛 Gràcies a tu també per votar-nos.

    • Hola Olga!
      Gràcies per visitar el meu bloc i deixar un comentari.
      Més tranquiŀleta ara que s’han acabat les votacions, oi? Sí que hi ha bona competència, però el cas és que som finalistes i això ja és molt encara que no guanyem el premi.
      Per cert, a Mataró podràs conèixer la Valèria i l’Oliver. Ja veuràs que macos que són.
      Una abraçada.

  11. Boladevidre ha dit:

    Jo he estat fidel al teu bloc. No més he votat el teu tot i que he vist altres demandes. Clar que tampoc hi tenia cap relació com a seguidor o lector. I amb el teu sí. Per tant és el que havia de votar….
    Endavant i sort!

    • Ja ho sé, noi, ja ho sé que puc comptar amb la teva fidelitat. No t’he vist votar el bloc, tot i que no tinc cap dubte que ho has fet, però tinc constància que em deixes comentaris als articles.
      Jo vaig votar altres blocs perquè són blocs que visito sovint i m’agraden molt. Si mai et presentes als Premis pots comptar amb el meu vot al bloc i als articles.
      Ja falta poquet per saber el resultat del jurat, exactament dues setmanes (horari de Toronto que allí ja sou a dissabte; aquí encara és divendres). I si no guanyo no serà pas per manca de suport d’una pila de seguidors d’aquest bloc.

  12. Bel ha dit:

    Ai,Shaudin!ja deia jo que no podia votar.Hauria fet moltíssims vots si no fos pel que ja t’ he dit a l’E-mail!

Deixa un comentari

