Continua tancat i no pas per vacances

I no ben bé tancat perquè sempre hi ha visites i apareixen comentaris i respostes als comentaris. Però tancat pel que fa a nous articles.

Estic aclaparada de feina: classes i més classes que s’han de preparar; treballs d’estudiants que s’han de qualificar i més treballs d’estudiants que s’han de qualificar. No s’acaba mai. Però ja gairebé és aquí el cap de setmana i tindrem un nou article.

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada ha esta publicada en Una mica de tot. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

14 respostes a Continua tancat i no pas per vacances

  1. jon zurano ha dit:

    ja veuras com tornaras aviat,encare que nomes sigue per a quatre ratlles,ets adicta i no tens escapatoria,SALUT

  2. Boladevidre ha dit:

    T’esperem.
    A vegades va bé parar uns moments per reprendre les coses més tard, amb l’impuls renovat.
    T’esperarem i si tardes massa trucarem a la teva porta per reclamar-te.
    Fins aviat…..
    Quico

  3. Gemma C.O. ha dit:

    No et preocupis, anar fent poc a poc i sense aturar-se és el millor i sobretot no pensar en el que queda. Si trigues uns dies a fer un nou article tots estarem esperant amb més interés.

    • D’acord, Gemma, és veritat que més val anar fent a poc a poc i no aturar-se. També és cert que l’espera pot fer créixer l’interès dels lectors. Publicar articles massa sovint pot atabalar els lectors o, senzillament, no deixar-los prou temps per llegir-ho tot.

  4. Dolors ha dit:

    Pobres estudiants, quanta feina que els dones, hehehehe.
    Per cada treball que ells fan, tu en tens un munt, de més o menys repetits, per a revisar.
    Algú diria: Això és molt facil de resoldre, no els en posis! 😉
    Ja s’acosta el cap de setmana…jo ja el començo ara mateix…acabo de sortir de la feina. I tinc tot un meravellós cap de setmana a la meva disposició! Penso passar-lo sencer envoltada de llibres!
    Una abraçada!

    • Hahaha. Res de pobres estudiants; la feinada que em donen a mi. Quan ho fan bé, endavant, té el seu aŀlicient i tot llegir els seus treballs, però quan no ho fan bé la meva feina esdevé insuportable.
      Si no els posés la feina no estaria jo fent bé la meva.
      Un cap de setmana envoltada de llibres! Quina iŀlusió! Jo tinc una feinada que no te la pots ni imaginar, però aquest dilluns és festa –Thanksgiving, una de les poques festes que ens donen en aquest país– i ho espero amb candeletes. A veure si aconsegueixo posar-me al dia amb la feina de la universitat. Ben mirat, és impossible, bé, a veure si aconsegueixo posar-me prop del dia. I a més acabar una noveŀla que estic llegint, i sortir una mica, i escriure un article nou pel bloc!!!
      Gaudeix del cap de setmana!

  5. Anna M. ha dit:

    ja saps que estem igual, però que no decaigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  6. Olga ha dit:

    Espero llegir de nou els teus articles aviat! Molt graciosa la primera imatge. Ànims.

  7. rafalive ha dit:

    Segur que trobaràs algun forat per escriure! Què tinguis un bon cap de setmana!

Deixa un comentari

