Ressenya de Més enllà del somni

Ahir, dilluns, l’Anna Maria Villalonga va publicar una ressenya –de fet, dues ressenyes– sobre la meva noveŀla Més enllà del somni. Estic molt contenta. L’una l’ha penjat al seu bloc El fil d’Ariadna i l’altre al bloc, també seu, A l’ombra del crim.

L’Anna Maria és professora de literatura catalana a la Universitat de Barcelona i és molt bona escriptora –les seves ressenyes són magnífiques. Als que heu llegit la meva noveŀla em sembla que us agradarà saber què en diu l’Anna Maria, i als que no l’heu llegida, doncs també.

Més enllà del somni, de Shaudin Melgar-Foraster

Més enllà del somni (apunts), de Shaudin Melgar-Foraster

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Més enllà del somni i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

14 respostes a Ressenya de Més enllà del somni

  1. Dolors ha dit:

    Estàs contenta, eh!
    Jo també.
    M’agrada veure, notar, que la gent està contenta. S’està molt millor, sembla que s’encomana 🙂
    De fet, L’Anna Maria ens ha fet un bon regal: a tu, al llibre i als que l’hem llegit.
    És agradable saber que més gent comparteix opinió.
    Bona nit! Ja comença a ser hora que plegui de rondar i rumiar…. tinc el cap ben ple de correccions i incorreccions que acabo de veure en un piló de, com a mínim, més de cinc cents mil exercicis que tenia per corregir….bé, segurament no eren tants 😉
    Una abraçada alegre i una mica enjogassada 😉

    • Sí, noia, sí que n’estic, molt i molt, per la ressenya de l’Anna Maria.
      Celebro que s’encomani, ves per on. Però és veritat que quan la gent està contenta tu també n’estàs, a mi també em passa.
      Això mateix, és un regal que m’ha fet l’Anna Maria. Només el fet que hagi escrit la ressenya del meu llibre ja és un regal, i a sobre, quina ressenya!
      Si et serveix de consol, jo estic com tu, no faig més que corregir i qualificar coses dels estudiants. I tinc una gana! L’estómac s’està queixant d’allò més perquè fa segles (sembla que fa segles) que no he menjat. Sempre em passa el mateix, vull acabar la feina i em dic “ja soparé quan acabi”, però no acabo, passen les hores i en comptes de pàgines escrites començo a veure plats de menjar davant meu, fins que arriba un punt que senzillament he de plegar amb la feina o em menjaré els treballs dels estudiants.
      Gràcies, Dolors. Una abraçada alegre també des de Toronto.

      • Dolors ha dit:

        Va ser en un d’aquests “ja soparé quan acabi” que vas imaginar el conte de l’amanida? hehehe
        En moments com aquests a mi em venen al cap mil i una idees, la majoria ben poca-soltes…
        Tinc son…i encara em queda una bona estona per a acabar la jornada…vaig a veure si trobo un cafetó terapèutic…

        • Espero que a hores d’ara ja hagis acabat de corregir els… –eren 500 mil?, de segur que t’ho semblaven, t’entenc molt bé– exercicis.
          “L’amanida” el vaig escriure fa anys, en anglès, fa molts anys, tot just abans de preparar una amanida.

  2. Yves Gerbeau ha dit:

    Hola Melgar-Foraster;
    sens dubte, que l’Anna Maria parli bé de tu et dóna molts punts. En això compte el vell pensament: que els teus avis parlin bé de tu és normal i maco, que ho facin els entesos… és important i valuós!

    • Hola Yves,
      Celebro molt trobar-te per aquí. Escolta, no cal que posis tots els meus cognoms, que a més no s’acaben mai, “Shaudin” ja està bé. Sí, tens raó, una ressenya positiva de tota una experta com és l’Anna Maria és realment molt valuós.
      Una abraçada i a reveure en el teu bloc o en el meu.

  3. Anna M. ha dit:

    Noies, idem de idem. Ningú no sap la feinada que representa ser profe. Gràcies per les vostres paraules quant a la meva ressenya. Però, realment, no he fet altra cosa que dir la veritat.
    Bona nit, estimades.
    Que dormiu (i somnieu) bé.

  4. Quico ha dit:

    Enhorabona Shaudin.
    Les dues ressenyes són molt elogioses i me n’alegro.
    Jo no he tingut ocasió de llegir el llibre. A la meva Biblioteca (les dues de Vilanova), encara no el tenen, tot i que em van dir que probablement el tindrien. Com a mínim sabien, o deien saber, de quin llibre es tractava.
    D’altra banda, sàpigues que he deixat el grup Català-sempre. Arrel de la polèmica artificiosa sobre la teva ressenya. Vaja de l’excusa que ha fet servis en Lluís per sentir-se una mica més segur.
    És un pobre diable com a persona, i no vull compartir ni un minut un lloc corromput per una persona d’aquesta mesquinesa.
    Estaré a atent als teus posts.
    Una abraçada i endavant. Fins a la victòria sempre…

    • Dolors ha dit:

      Quico, sap greu que per una diferència d’opinió deixis el grup. Hi ha molta gent, allà, i tants caps tants barrets. Trobarem a faltar les teves aportacions, amb les que no sempre estic d’acord però, sovint m’enriqueixen. Pots rumiar-t’ho una mica abans no facis el cop de cap? O ja és massa tard?
      Jo tampoc estic d’acord amb l’opinió d’aquesta persona, ni amb la manera com l’ha exposada. Li he dit tal com ho veig i ja està. Farà el que vulgui i pensarà com vulgui, i jo també.
      És una llàstima que la gent jugui a desqualificar-se….

    • Maria ha dit:

      Quico, no deixis CS. Els altres no en tenim cap culpa, del que digui en Lluís, i les teves aportacions al grup ens interessen i ens doldria molt de perdre-les. Va, repensa’t!

    • Gràcies, Quico!
      Haurem de trobar una manera que et permeti llegir el llibre. Ho pensaré. És estrany que a la biblioteca sabessin de quin llibre es tractava així com així. No sóc gaire coneguda. És clar que potser algú de la biblioteca l’ha llegit o coneix algú que l’ha llegit.
      Vull que sàpigues que m’agraden molt els teus comentaris a CS i em sap greu que te’n vagis, vols dir que no t’ho hauries de repensar?
      Una abraçada.

  5. Maria ha dit:

    Ja ho vaig dir a Català Sempre: les ressenyes no solament són elogioses sinó molt encertades, especialment la del bloc “El fil d’Ariadna”. El llibre és ben bé com el descriu l’Anna Maria. I no cal que ens cregueu per cap acte de fe: abans de regalar-lo als adolescents llegiu-lo vosaltres, els adults, a veure què us sembla, a veure si no tenim raó…

    • Ja vaig llegir el teu comentari a El fil d’Ariadna, Maria. També el de la Dolors. Moltes gràcies a totes dues. Si us interessa, ara hi trobareu un altre article de l’Anna Maria sobre el mestre que ens ha deixat, en Joan Solà, a qui l’Anna Maria coneixia personalment.

Deixa un comentari

