Saltamartí Llibres

Acabo de descobrir que la llibreria anomenada Saltamartí, de Badalona, té la meva noveŀla Més enllà del somni. Hi ha dues persones subscrites en aquest bloc que la van comprar a la Saltamartí, però fins ara s’havia d’encarregar i esperar força. Ara he vist que ja és al seu catàleg i, per tant, deu ser més fàcil aconseguir-la.

M’agrada el nom Saltamartí, i m’agrada que la llibreria s’hagi inspirat en un poema de Joan Brossa per triar aquest nom. El podeu veure a la pàgina principal del seu bloc, però el vull emprar també aquí. Espero que en gaudiu.

SALTAMARTÍ

Ninot
que porta un
pes a la base i que,
desviat de la seva posició
vertical, es torna a posar
dret.

El poble.

Joan Brossa

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Més enllà del somni i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

12 respostes a Saltamartí Llibres

  1. Dolors ha dit:

    Què bé!
    De mica en mica 😉

  2. Yves Gerbeau ha dit:

    En Brossa és… immillorable!

  3. Anna Maria ha dit:

    Me n’alegro del tema “Més enllà del somni”. Pugen les vendes? M’agradaria saber q sí. Si més no, en el meu entorn ja el té un munt de gent. El nom de la llibreria és perfecte. Gran Brossa i bonica tria! Ben original

    • No se sabrà res de les vendes del 2010 fins a la primavera. Així és amb totes les editorials. Per tant, no en tinc ni idea de com va. Em posa molt nerviosa haver d’esperar tant.
      Sí, trobo el nom Saltamartí molt encertat, i el poema és boníssim.

  4. Jesús (Xess) ha dit:

    M’agrada molt que una llibreria de casa meva hagi afegit al seu catàleg el teu llibre.

    Una mica deu ser culpa meva, oi?? Quin orgull!!

    Espero que sigui un pas més per aconseguir que et publiquin la segona part ;p

    • Sí que deu ser força culpa teva. Moltes gràcies! Recordo quan me’n vas parlar per primera vegada ara fa ben bé un any i mig. Així ens vam conèixer, amb la meva noveŀla i la Saltamartí. Tu vas ser un dels meus primers lectors.

      • Jesús (Xess) ha dit:

        Doncs estic impacient per tornar a ser un dels teus primers lectors, però de la segona part!!

        • T’ho faré saber de seguida que sigui una realitat. De moment et puc dir que els capítols de la segona part, “Perduts a l’altre món”, estan acabats i polits. Encara he de trobar temps per fer una repassada general de tota la noveŀla (es tracta de trobar un parell de dies). Després l’enviaré a l’editorial (abans del gener) i a partir d’aquí és cosa d’ells.

  5. Maite ha dit:

    Llegir el teu article m’ha portat records…
    Saps una cosa? A aquest ninot nosaltres sempre li hem dit “TOSSUT”
    ( mai saltamartí, que és el nom d’un insecte )…
    Però aquest denominatiu també li escau a més d’un poble, oi?

    Una abraçada forta,
    Maite

Deixa un comentari

