Tot un èxit!

Avui dissabte hem tingut la presentació del llibre Garbuix de contes, del qual us en vaig parlar a l’article de sota. La sala era plena de gom a gom i ja s’han venut tants exemplars i hi ha tantes comandes que se n’ha de fer una reimpressió.

Jo no hi podia anar –m’agrada nedar però no em veig en cor de travessar l’Atlàntic–, així que la meva amiga Anna Maria Villalonga hi era en nom meu. Ha escrit un article sobre l’esdeveniment que us recomano llegir: 

Garbuix de contes, garbuix de lletraferits

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Catalunya, Països Catalans i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

17 respostes a Tot un èxit!

  1. Anna Maria ha dit:

    Ostres, Shaudin, m’he oblidat de dir q hi havia molta gent. Ho confirmo ara. Hi havia un munt de gent. Ha estat, realment, tot un èxit.

    • Això que hi havia molta gent i que s’han venut els exemplars ho he trobat a la web de Relats en Català, al fòrum.
      Per cert, i canviant de tema, tot buscant “Garbuix de contes” a les llibreries –hi ha gent que em demana on comprar-lo– m’he adonat que a la llibreria Abacus no tenen “Més enllà del somni”, tot i tenir altres llibres de la “meva” editorial i tu i la Gemma haver-lo comprat allí, oi? Noia, no hi ha manera que tinguin el meu llibre a la majoria de llibreries.

  2. Anna Maria ha dit:

    Sí, jo vaig comprar a Abacus els dos exemplars que regalaré per Reis als meus nebots, però els vaig haver d’encarregar i me’ls van portar expressament al cap d’uns dies. El meu propi el vaig comprar per Internet

  3. Felicitats, Shaudin. Ara corro a encomanar-lo. Em sap greu això que expliques de l’Abacus, però la meva experiència amb aquesta cooperativa, de la qual som socis jo i la meva dona des que els fills eren petits –gairebe quaranta anys– és que és un desori pel que fa a reposició de fons i atenció al client. A veure quan surt la segona part de “Més enllà del somni”…

    • Gràcies, Humbert. Espero que gaudeixis dels contes!
      Em sembla que hi ha moltes llibreries que són un desori, segons la meva experiència.
      La segona part de “Més enllà del somni”, “Perduts a l’altre món”, està tota escrita, la qual cosa no vol dir que estigui llesta. Encara he de fer una última repassada de la noveŀla sencera per si de cas hi ha algun detall que s’ha de canviar. Sembla fàcil i poca cosa, però no n’és. Em cal trobar un parell de dies en que em pugui concentrar amb el cap ben clar i sense haver de fer mil coses alhora. Tanmateix, espero tenir-la llesta del tot abans del gener.

  4. panxample ha dit:

    Efectivament un èxit, una presentació acurada, plena de Màgia, il·lusió, trobada de lletraferits, que a rajaploma, no paràvem de dedicar-nos mútuament els contes.
    Varem conèixer i saludar a l’Anna Maria Vilallonga, que ens va transmetre les teves emocions.
    Hi havia un munt de gent ho confirmo. L’Anna Maria va fer possible que et tinguéssim present.
    Avant

  5. Anna Maria ha dit:

    Hola, Panxample, vaig estar encantada de poder-vos conèixer, a tu i a la teva dona. Shaudin, guapa, milers de nous petons.

  6. Jesús (Xess) ha dit:

    Ostres quin èxit, com me n’alegro!!

    Sembla que la combinació de novells i d’altres amb experiència funciona, oi??

    I que duri!!

  7. Anna Maria ha dit:

    quina sorpresa. Sempre havia cregut que els extraterrestres eren verds.

  8. Carla M. ha dit:

    Hola, Shaudin!

    Recordes aquella noia que t’envià unes qüestions sobre traducció literària per mitjà d’en Jaume Jorba? Sóc jo, la Carla.

    Volia agrair-te que em responguessis tan aviat com vas poder, moltíssimes gràcies.

    He vist el què has penjat al blog, me n’he interessat i de pas he pensat d’escriure’t per felicitar-te i dir-te que just aquest divendres entrego el temut treball… Si en vols cap copia només cal que m’ho facis saber.

    Altre cop, gràcies Shaudin

  9. Maite ha dit:

    L’acte, a més de suposar la presentació oficial del llibre de contes, va permetre el retrobament entre autors que ja es coneixien i la coincidència per primer cop entre d’altres: uns i altres van poder passar una estona en grata companyia, rebent petons i abraçades i escoltant paraules plenes: quina una joia!

    I, tal com et vaig dir, vam parlar de tu… vas ser-hi amb nosaltres, t’ho asseguro, molt ben representada!!!

Deixa un comentari

