El secret de L’oreneta

 

Ja teniu el regal i la alhora la resposta a l’endevinalla. És El secret de L’oreneta. I això què és exactament? Doncs una noveŀla juvenil d’aquestes que poden agradar a grans i a petits (no gaire petits, però). També es tracta d’un bloc, però val a dir que és un bloc només per a la noveŀla. Si aneu a l’enllaç de més avall trobareu algunes explicacions i El secret de L’oreneta.

El secret de L’oreneta

Aquest és el meu regal de Nadal per a tots vosaltres. Espero que en gaudiu.

BON NADAL A TOTHOM

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Una mica de tot i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

28 respostes a El secret de L’oreneta

  1. Mercè ha dit:

    Bon nadal Shaudin! Quin regalàs!
    Encara no he començat a llegir la novel·la, pero en obrir el bloc no he parat fins saber qui era l’autor dels dibuixos…felicitats al teu fill de part meva, son fantàstics. La porta de l’Oreneta ès un reclam, no podrem estar-nos d’entrar-hi.
    Una abraçada

    • Gràcies, Mercè!
      Fins ara no t’he pogut respondre. Ahir va ser tota una marató acabar el bloc –a la matinada– de “El secret de L’oreneta”. Vaig estar 15 hores seguides davant l’ordinador i ja ni hi veia bé. Avui em costa molt fer qualsevol cosa –i n’he d’enllestir moltes!
      Ja li diré al meu fill que t’han agradat els dibuixos. Per ell també va ser molta feina perquè té poc temps lliure i em deia que no estaven prou bé, que ell no és cap professional. És veritat que no n’és, ni ha fet mai cursos de dibuix; senzillament sap dibuixar, cosa que jo no sé fer i em calia la seva ajuda.
      Espero que gaudiu d’aquesta noveŀla. Quan la llegiu i si us va bé, sense cap pressa, em podeu deixar un comentari al bloc de la noveŀla (a “Lectors”). Tinc curiositat de saber que en pensen els lectors.
      Una forta abraçada i Bon Nadal a tota la família!

  2. Jesús (Xess) ha dit:

    Ja l’estic llegint!!

    Moltes gràcies!!

    Ostres, i ara com et corresponem??
    Pq igualar-ho serà mooolt difícil…

    • Hola Jesús!
      Veig que continues sent un dels primers lectors de totes les meves noveŀles. Ja he vist els comentaris a l’altre bloc i sé que l’has llegit de cop.
      Gràcies per adonar-te d’algunes errades i dir-m’ho. Ahir ja no sabia què em feia –tantes hores amunt i avall amb el bloc d’“El secret de L’oreneta”! Ben segur que n’acabaré trobant alguna altra, però el bloc té l’avantatge que es pot corregir ràpidament (si el bloc no fa de les seves). Tenia 3 versions de la noveŀla, l’una polida, les altres no, però les altres tenien coses que volia afegir. En fi, que ha estat tot un embolic anar d’una versió a l’altra i alhora barallar-me amb la informàtica.
      Com em podeu correspondre? Doncs com tu ho has fet: llegint “El secret de L’oreneta” i deixant comentaris. Per mi això és un regal magnífic!
      Us desitjo un Bon Nadal!

  3. Jesús (Xess) ha dit:

    Ooooooh!! És fantàstic!! Una passada!!

    Me l’he llegit tot d’una tirada, a estones amb un somriure a estones amb el cor encongit… I bavejant hehehe

    Que no se’l perdi ningú!!

    No podia ser d’una altra manera. És del teu estil: meravellós.

    • T’acabo de respondre, més amunt.
      Si no vols que se la perdi ningú, fes-ne difusió. Si tenen accés a un ordinador en un tres i no res ja la poden llegir.
      Una forta abraçada.

      • Jesús (Xess) ha dit:

        Doncs ara mateix envio l’enllaç a una bona pila de gent.

        Bones festes i un magnífic 2011!!
        I que aquest any que comença ben aviat puguem llegir (per fi) la segona par del “Més enllà”.

        • Hola Jesús,
          Moltííííssimes gràcies per la difusió!
          Us tindré al dia sobre qualsevol esdeveniment de la publicació de “Perduts a l’altre món”, la continuació de “Més enllà del somni”. Jo també espero que es publiqui aviat.

  4. Anna Maria ha dit:

    Shaudin, així que pugui m’ho miro. Ara m’és impossible. I no puc suportar l’esperaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

  5. Shaudin,
    Escric tan sols per dir públicament la meua opinió del llibre –que es mereix veure la llum algun dia en paper– que ens has volgut regalar. Gràcies per haver-me’l deixat llegir, ja fa temps. Em va transportar a la meua joventut i a les històries d’aventures que tan m’agradaven.
    Que ningú no es descuidi de llegir “El secret de l’oreneta”. No us ocuparà pas gaire temps, us ho prometo. Es devora tan fàcilment!
    El millor regal de Nadal. Gràcies, Shaudin.

    • Hola Vicenç,
      Ja ho he dit a “Agraïments” que sempre m’has animat a publicar-la. I m’has ofert tota l’ajuda possible. El més important és que la llegeixi força gent i agradi. Com tu saps molt bé, que també ets escriptor, el que més volem els escriptors és ser llegits, oi? Si algú la vol publicar en paper ja m’ho dirà. De moment que en gaudeixi tothom sense esperar i sense pagar res.
      Moltes gràcies per tot, amic, i Bon Nadal!

  6. Dolors ha dit:

    Encara no hi he entrat!
    Me’l reservo per a més endavant…però em costa no fer-hi una ullada 🙂
    Però vull posar-m’hi amb un mínim de temps de “qualitat”.
    Quina il·lusió, un regal així!
    Bon, bon Nadal i tot el que l’acompanya…i que tinguem un any ple de coses bones i interessants, cada dia!
    Per demanar no quedem, hehehe.
    Una abraçada plena d’alegria innocent nadalenca!

    • Tranquiŀla, Dolors. Com també li he dit a l’Anna Maria, la noveŀla no es mourà d’allí on és, així que ja la llegiràs quan tinguis temps. És curteta i es pot llegir de cop si es vol. Els lectors que l’han llegida em diuen que enganxa força, i com que es tracta en certa manera d’una noveŀla de misteri em sembla que és millor llegir-la amb una miqueta de temps i tota de cop. Però també hi ha l’opció de llegir els capítols separats. Allí on diu “Capítols 1-5” o “6-10” o 11-15” has de clicar el capítol següent al que vas llegir. Si la llegeixes de cop no cal, perquè al final de cada capítol diu “continua la lectura” i si cliques et porta directament al capítol següent.
      Bon Nadal a tu també! I un any ple coses bones i interessants? Doncs també m’hi apunto!
      Una abraçada.

  7. Jesús (Xess) ha dit:

    Una de les persones a qui li he passat l’enllaç me l’ha portada impresa per a que se l’enquaderni!!

    • Uau! Ho dius de debò? Doncs això vol dir que li ha agradat. Per què no li dius que em deixi un comentari sota “Lectors”? Si la gent que la llegeix no me’n diu res, no puc saber què en pensen, no puc saber ni si algú l’ha llegida. De moment, com ja saps, només tu i dues persones més m’ha deixat un comentari (i de les altres dues, l’una em diu que no pot accedir a la noveŀla).
      I per què l’has d’enquadernar tu? T’hi dediques? Curiositat.

      • Jesús (Xess) ha dit:

        Si, si, és part de la meva feina.

        Ja li diré que quan s’ho llegeixi deixi un comentari. Però pensa que pot trigar, perquè se l’ha imprès per llegir-lo amb tranquil•litat aquests dies de festa.

        Quin embolic amb l’apòstrof, eh?? hehehe
        La culpa ha estat meva, perquè en la rectificació en vaig deixar “d’Espanya” i això ha creat la confusió. Perdona’m.

  8. Joan Pau ha dit:

    Bon Nadal Shaudin!

  9. donant una volteta pel teu blog, salutacions i bones festes des de Reus

  10. Gemma C.O. ha dit:

    Bé ja he acabat el teu regal i sols et puc felicitar. He gaudit molt amb la lectura i ara entenc que tinguesis tanta feina. Ha estat fantàstic, moltes coses m’han recordat petites aventures de quan jo era petita , entre els 7 i 12 anys, que van ser els millors. Els estius al poble dels avant-passats, les bicis, els amics del poble i algún altre estiuejant, (quan sols erem 3 ó 4 families de quan el cotxe del meu pare era l’unic que es veia aparcat pel carre i el venendor ambulant venia a demanr-li si el podía treure de la plaça, el día que el meu pare s’oblidava….) de les cases buides que feien por, la llibertat que teniem tot el día al carrer, i les recomanacions de la mare de no parlar amb cap estrany i no anar a casa de ningú que no fosin amics (aixó m’ha fet especial “gràcia” ) i tantes altres coses. Supos que deu ser una experiència compartida per les persones que tenim una mateixa edat i vam tenir la sort de poguer estiuejar. Moltes gràcies de nou . Bon Nadal i un millor 2011. Rep una abraçada.

    • Gràcies, Gemma!!!
      Oi que sí que fa recordar aquells estius tan meravellosos? Si més no aquesta és la intenció. I també recordar que hi havia l’ombra malvada dels franquistes com els que surten a la noveŀla.
      No et dic res més perquè són més de les dues de la matinada i encara no he sopat.
      Petons i BON NADAL!

  11. Maite ha dit:

    VAAAJAAA!
    MOOOLTES GRÀCIES; Shaudin!
    Aquest si que és un BOOON regal, guapa!
    Aniré assaborint-ho sense presses… com es fa amb allò que és bo!

    Una abraçada dolça i càlida,
    Maite Crespo

  12. Dolors ha dit:

    Porto vuit capítols llegits i ja estic frissant per continuar!
    Això enganxa!.
    Felicita el teu noi pels dibuixos!
    Bona nit!!!!!

Deixa un comentari

