Més enllà del somni: la germaneta

La segona part de Més enllà del somni reposa a hores d’ara a l’editorial. S’intitula Perduts a l’altre món i, si us va agradar la primera, de segur que també us agradarà aquesta. Trobareu els mateixos personatges principals, d’altres de nous i alguns que van aparèixer breument a la primera noveŀla, però que podreu conèixer millor a Perduts a l’altre món, com ara el personatge de l’Arnom.

Com us deia, Perduts a l’altre món reposa a l’editorial. Està una mica cansadeta dels últims dies amb la seva mare, la Shaudin, que vinga polir-la, i a polir-la i, tornem-hi, a deixar-la tota polideta altre cop. “Mare!”, em deia, “deixa’m tranquiŀla d’una vegada, que ja estic prou neta!”. Però jo li trobava una taqueta aquí, un descosit allà, o bé no em semblava prou ben pentinada i torna a passar-li el raspall. Havia d’arribar neta com una patena –o aquesta era la meva excusa per retenir-la un poc més amb mi. Ja se sap que és difícil deixar anar els fills, i en el cas de la noveŀla, sabia que l’enviava tota soleta molt lluny i que un cop arribada al seu destí s’hauria d’espavilar sense la mare. A la fi, em vaig adonar que havia arribat el dia d’acomiadar-nos. Sense tornar-la a pentinar, li vaig dir adéu i la vaig enviar sistema Star Trek: amb un transportador que la deixà al destí en qüestió de segons –sé que li feia iŀlusió.

La noveŀla la vaig enviar amb un mapa de l’altre món, més polit que el que havia dut la seva germaneta gran Més enllà del somni −espero que ara no hi hagi gelosies. I aquí us l’ofereixo (si el cliqueu el podreu veure més gran). Els que teniu Més enllà del somni podeu comparar els dos mapes i ja em direu si el nou us sembla millor.

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Llibres juvenils en català, Més enllà del somni, Perduts a l’altre món i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

23 respostes a Més enllà del somni: la germaneta

  1. Jesús (Xess) ha dit:

    Ja triga a estar a les llibreries!!

  2. Isabel-Helena Martí ha dit:

    Shaudin,

    Estic ben convençuda que la teva “filleta”, tan polida com l’has deixada, sabrà comportar-se i deixar bon testimoni de qui la pujada. Molta sort en aquesta segona entrega. L’esperem amb candeletes.

    Isabel

  3. Quico ha dit:

    La filla té un bon pamet…. perdó, un bon mapet…

  4. Anna Maria ha dit:

    M’agrada el mapa, sí, sí.
    Però sobretot m’agrada el teu article, tant vívid i tan prosopopeic. És veritat que la novel·la és com la teva filleta. I és veritat que l’has enviada lluny i sola.
    Però et puc dir que aquí té moltes tietes i tiets que la rebran amatents i feliços i que la cuidaran d’allò més bé.
    Gairebé no puc suportar la impaciència. Quan la tindrem, quan, quan?????

  5. Jordi Canals ha dit:

    Enhorabona! esperem que arribi ben aviat.

  6. Aitana ha dit:

    Shaudin!

    Quina notícia! Sembla mentida com la voluntat d’escriure supera tots els obstacles!

    felicitats.

    Una abraçada,

    Aitana

  7. Francesc ha dit:

    I tant, que l’esperem! I el mapa és molt més bonic que l’anterior.

  8. Maria ha dit:

    Tothom qui hagi llegit el primer llibre és segur que està esperant aquest segon amb tantes ganes com jo. Si pogués, em comprometria a regalar-los tots dos a les biblioteques de tots els instituts dels Països Catalans, però noia, no tinc prou diners.

  9. Dolors ha dit:

    Un bon lloc per a reposa, l’editorial ….però que no s’hi adormi gaire, que vull llegir-la 🙂
    Molt bo el mapa. Tens un artista del dibuix a la família, eh!
    Estic impacient!

  10. Dolors ha dit:

    reposar! amb erra! mmmm, ai les presses!

  11. panxample ha dit:

    Caram ! No pares estàs en plena efervescència. Creativa i atrafegada, no pares.
    Ara un nou fillet que com diu l’Anna Maria, cuidarem com ties i oncles.
    Tot just acabo la lectura de “Més enllà del somni”, mira ves per on, ja tindre per continuar, “Perduts a l’altre món”que promet ser tan amè i fantàstic com la seva germaneta gran. En aquest nou mapa és fa més fàcil situar-se.
    Et vull agrair els teus comentaris a la calaixera, Celebro que t’hagi agradat el “crit”.
    Avant

    • Hola!
      Gràcies per afegir-te als oncles que tindran cura de la noveŀla. Però encara hauràs d’esperar una mica per llegir-la. Aquestes coses són lentes –hi ha tot un procés abans de la publicació.
      Així que pugui tornaré a la calaixera, de segur, però ara trec el fetge per la boca amb tanta feina –març i abril són els mesos pitjors a la universitat.
      Una forta abraçada.

  12. Toni Fernandez ha dit:

    Finalment!! Espero que la puguem comprar ben aviat. El mapa està MOLT més treballat, i sembla més realista i tot. Un petit dubte: la segona part tindrà il·lustracions???

    • Sí, oi? A mi també em sembla millor aquest mapa.
      Em sembla que no tindrà iŀlustracions. La coŀlecció on es publiquen les meves noveŀles no te iŀlustracions a cap llibre; només hi ha iŀlustracions als llibres de les coŀleccions adreçades als infants.

Deixa un comentari

