Rosa Nebot: Després de l’hivern

Avui no pensava publicar res, pero m’he assabentat que la meva amiga Rosa Nebot està a punt de publicar una altra noveŀla i el dimecres 23 de novembre serà la presentació. Tot i que no es tracta de cap noveŀla juvenil, sinó per a grans, és imperatiu que us en digui alguna cosa.

De la noveŀla, que ja està impresa i sortirà en un no res, en sé poquet i només us puc dir que s’intitula Després de l’hivern. Tanmateix, vaig llegir la seva noveŀla Fang i llimones i la vaig trobar magnífica. En vaig fer una ressenya que va publicar InfoMigjorn, però que no es pot enllaçar, per tant us passo l’enllaç a la mateixa ressenya, si fa no fa, que vaig penjar a Relats en Català.

La Rosa va publicar Fang i llimones l’any 2008, el mateix any que jo vaig publicar Més enllà del somni. I així ens vàrem conèixer, llegint-nos i comentant els nostres llibres. A la fi ens vam poder conèixer personalment, l’estiu del 2009 quan vaig ser a Barcelona, i vàrem aprofitar per fer, plegades, una presentació a la llibreria Catalònia. Fou molt bonic.

Ara la Rosa publica Després de l’hivern i aviat es publicarà la meva noveŀla Perduts a l’altre món. Però la relació entre Perduts a l’altre món i la Rosa és molt més que publicar el seu llibre amb uns mesos de diferència de la publicació del meu, perquè la Rosa va tenir la paciència, i la generositat, de llegir tota la meva noveŀla inèdita mentre jo la escrivia amb grans dificultats de temps i d’altres –els seus comentaris encoratjadors em van fer tirar endavant el llibre. Com us podeu imaginar, la Rosa és l’única persona, tret de jo mateixa, que fa molt temps que sap fil per randa l’argument de Perduts a l’altre món –tot i que ara, naturalment, també el saben a Edicions del Bullent.

Si no visqués tan lluny, de segur que aniria a la presentació de la noveŀla de la Rosa. Evidentment no m’és possible, per tant vull demanar a tota la colla de magnífics amics i lectors que tinc –vosaltres– que aneu a la presentació en nom meu. Oi que hi anireu? La Rosa estarà molt contenta, jo també i vosaltres de ben segur que gaudireu de l’esdeveniment. Us passo la informació:

Després de l’hivern de Rosa Nebot
Dimecres 23 de novembre, a les 7 del vespre
A l’Orfeó Gracienc, carrer d’Astúries núm. 83, a la Sala d’assaig
Barcelona

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Catalunya i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Rosa Nebot: Després de l’hivern

  1. Anna Maria ha dit:

    Ho intentaré, però el dia anterior faig jo una presentació i el següent una entrevista. Vaig colgada de feina, gairebé cada dia tinc un acte i ja no sé com fer-ho. Només puc dir que ho intentaré, de debò.

    • Ja sé que aquest mes no pares. I ja sé que faràs tot el que puguis per anar-hi. Si tens algun moment (difícil, ja ho sé), intenta engrescar més gent. Gairebé ningú no ha fet cas del post que vaig penjar al Facebook i ben poca gent ha vingut al bloc. La Rosa es mereix una assistència ben nombrosa.
      Petons!

  2. Maria Teresa Galan ha dit:

    Em farà molta il·lusió anar-hi. Conec la Rosa.

    Una abraçada, Shaudin!

    Maria Teresa

  3. Gemma Colomé ha dit:

    Per fí he pogut llegir aquesta bonica explicació que has fet. Llàstima que malgrat que està molt a prop de casa meva, l’hora m’és totalment intempestiva. :*

  4. Quico Romeu ha dit:

    Miraré d’anar.hi…
    Ho he compartit al Grup dels PPCC.
    😉

Deixa un comentari

