Segon aniversari del bloc

El 8 de gener aquest bloc celebra dos anys. Però no era ahir que el vaig estrenar? No puc creure que ja han passat dos anys! És clar que el 9 de gener en farà molts més que va néixer el meu fill i també em sembla que va ser ahir. El temps passa molt de pressa, massa de pressa per fer totes les coses que haig de fer i encara més de pressa per totes les que VULL fer. Tot just fa unes hores pensava que hauria d’escriure un article per parlar d’aquest mateix tema i ara, fa un moment, se m’ha acudit mirar quan celebrava l’aniversari el bloc i m’he dut un ensurt en veure el dia. Em pensava que faltaven molts dies! Doncs, apa, m’he dit, a fer una entrada al bloc ni que sigui només per felicitar tota la meva colla de lectors.

He fet moltes coses durant la meva vida, coses que m’han agradat molt, com ara la dansa, però per diverses raons ara l’una ara l’altra s’han quedat perdudes en el temps i altres de noves han ocupat el seu lloc. Tanmateix, n’hi ha una que mai no se n’ha anat des que jo tenia sis anys: escriure. Però escriure i no tenir lectors, per a mi, és una de les coses més depriments que hi pot haver. Vosaltres, lectors i lectores, grans i molt joves, em feu sentir feliç. Aquest bloc ha esdevingut un motiu de felicitat per a mi.

Per molts anys estimat bloc!
I per molts anys als seus lectors!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Una mica de tot i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

25 respostes a Segon aniversari del bloc

  1. Ferran ha dit:

    Moltes felicitats Shaudin. Fer anys i escriure, voler i poder, quines dues grans opcions que podem gaudir, no tothom pot fer-ho, però si a més a més, ets seguida per una colla fidel de lectors, això és molt gratificant. Et felicito pels dos anys i per la tasca que duus, malgrat la gran feinada que tens en el teu dia a dia. Gràcies per seguir creient en les persones, perquè és això el que cal per seguir endavant cada dia. Una abraçada ben forta.

    Ferran

  2. María Sánchez ha dit:

    Felicidades por este aniversario, por el de tu hijo, por escribir, por enseñar …. por ….todas las cosas que haces y que además compartes con tus lectores.
    Planteas un tema muy importante EL TIEMPO: todo lo que queremos hacer y que sabemos que no vamos a poder… pero seguimos intentándolo… Somos afortunados (no sabes la cantidad de gente que se aburre) por tener un permanente estado de curiosidad.
    Sigue disfrutando de todo lo que la vida te ofrece… pero tomatelo con un poco de calma… acabarás agotada 🙂
    Y sobre todo… sigue compartiéndolo!!!!
    Un abrazo

    • Moltes gràcies, María!
      No em puc imaginar com algú es pot avorrir; aquesta és una paraula que puc dir que no entra dins el meu vocabulari (no pel que fa a mi). Entenc molts estats d’ànim, potser tots, perquè en tinc experiència, menys “avorrir-se”, d’aquest realment no en tinc cap experiència.
      Esgotada ja n’estic! Visc esgotada, però la vida és curta i s’ha d’aprofitar. Ara bé: hi ha moltes coses que he de fer que m’agradaria estalviar-me-les, com ara passar hores inacabables totes les setmanes corregint proves, emplenar formularis i tota la feina burocràtica que tampoc mai no s’acaba, etc.; coses que són pesades, inevitables i que se’m mengen la major part del temps. Podria emprar totes aquestes hores en coses molt més gratificants.
      Una abraçada.

  3. Felicitats per tots el aniversaris i per tantes ganes de continuitat. Una abraçada.

  4. Bel Miquel Cazorla ha dit:

    Quan et vaig descobrir només tenia onze anys, em moria de curiositat, volia conèixer l’autora d’un llibre que m’havia agradat i que cada vegada m’agradava més, perquè un autor bo no el conec dia sí, dia no. I gràcies a la meva curiositat vaig conèixer molta gent nova, encara que per internet (excepte el Joan Rubiralta, que aquest sí que l’he conegut personalment).
    Moltes gràcies Shaudin per haver-me introduit a la literatura dels blocs, dels Relats…
    I feliç aniversari per al bloc i pel Yotin!!

    • Hola Bel! Recordo molt bé quan et vas posar en contacte amb mi per primera vegada. Em va fer molta iŀlusió. Eres la lectora més jove que mai m’havia escrit. I vas resultar ser una mina d’informació i d’alegries.
      Gràcies a tu, bonica! Li diré al Yotin que l’has felicitat (ja sap qui ets; molta gent sap qui ets, fins i tot estudiants de la universitat).
      Un petonàs.

  5. Anna Maria ha dit:

    Estimada meva,
    Felicitats. Si a tu el bloc et fa feliç, a nosaltres, els teus lectors, amics i admiradors, encara més. Que siguis molt feliç, que el tiris endavant amb alegria i que no canviïs mai. Un emocionat petó i moltes felicitats al Yotin de part meva.
    T’estimo.

    • Estimada Potatito,
      Els teus mots sempre em fan feliç també. I si tiro el bloc endavant és gràcies a tu i a totes les altres persones que ho feu possible.
      Recordes que ens vam conèixer de debò amb els blocs, teus i meu? Visca els blocs!
      Gràcies de part del Yotin.
      Milers de petons!

  6. Gemma Colomé ha dit:

    Benvolguda Shaudin,
    Moltes felicitats !! És cert que el temps passa volant, però el que conta és que hi som i que podem continuar fent coses. I nosaltres sempre estarem a qui per poder llegir totes les maravelles que escriu i fer-n’he tanta propaganda com puguem Sort i endevant !!

  7. Felicitats pels aniversaris del bloc i del teu fill!

  8. vicicle ha dit:

    Per molts anys Shaudin, i que puguem seguir gaudint de les teues paraules. Com va l’hivern? Ja ha nevat? Divendres, a València, varen arribar als 21º. Aquest hivern està resultant una primavera a deslloc. Felicitats.

    • Hola Vicicle (hahaha, no sé com et dius de debò),
      Moltes gràcies. Quant a l’hivern, va com va. Alguns dies molt durs amb fred extrem i d’altres amb temperatures relativament suaus, però l’hivern fort tot just comença i no sabem com seran els mesos que venen. De neu, de moment, poquíssima. Hi ha hiverns molt freds (temperatures de 30 graus sota zero que no se’n van) amb molt poca neu; d’altres ens omplen de neu, però amb temperatures que no solen baixar de 10 sota zero; i els pitjors hiverns són els de temperatures àrtiques i, a més, molta neu.
      Ai, no m’ho diguis que éreu a 21 graus sobre zero! Quina enveja!

  9. Dolors ha dit:

    El temps passa volant! Tempus fugit, deien aquells, no fa tant temps..o si?
    Per molts anys, també, per qui l’escriu 🙂
    Dolors

  10. Toni Fernandez ha dit:

    Per molts anys, Shaudin, pel teu blog i per l’aniversari del teu fill. Gràcies per continuar escrivint com ho fas tu!

    • Hola Toni!
      Feia temps que no passaves per aquí. Estic molt contenta de retrobar-te. Gràcies! Per cert, aviat hi haurà notícies de la continuació de “Mès enllà del somni”. Unes setmanetes més i ja el tindreu.
      Una abraçada.

  11. Maria ha dit:

    Feliços aniversaris i que per molts, molts anys!

  12. vicicle ha dit:

    Els dos, Shaudin. Al meu entorn, gairebé tothom em diu Pepe. I uns pocs Pep. Amb el que mai m’he identificat ha sigut amb Josep o José. Coses de València. Així, com més t’agrade a tu ja m’està bé.

Deixa un comentari

