La revista Lo Càntich m’ha fet una entrevista

Probablement ja coneixeu Lo Càntich –una magnífica revista digital de literatura, art i cultura–, així que us podeu imaginar com estic de contenta que m’hagin fet una entrevista sobre les meves noveŀles Més enllà del somni i Perduts a l’altre món. L’entrevista, feta per Sandra Domínguez Roig, la podeu llegir si cliqueu l’enllaç aquí a sota. Ja em direu si us ha agradat.

Entrevista a Lo Càntich

________________________________________________________________

Us recordo que encara sou a temps de votar el meu llibre Perduts a l’altre món a la Llança de Sant Jordi d’Òmnium. Heu d’anar a la categoria “Infantil i juvenil”, cercar el llibre (uns segons) i votar. Us estaré molt agraïda.

La Llança de Sant Jordi

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Llibres juvenils en català, Més enllà del somni, Perduts a l’altre món i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

12 respostes a La revista Lo Càntich m’ha fet una entrevista

  1. Emili Gil ha dit:

    M’ha agradat molt l’entrevista perquè tot el que dius són veritats com a cases de pagès. Les teves respostes destil·len honestetat i experiència en diversos àmbits. Sàpigues que, encara que siguem poquets, alguns i algunes sí que valorem tota la feina i esforç que has fet, fas i, probablement, faràs. No estàs sola, malgrat que molt sovint ho sembli. Moltes gràcies per tots els bons moments de gaudi literari que ens ofereixes. Llegir és vida, somniar i crear també. La resta són tripijocs humans.

  2. Glòria Calafell ha dit:

    I tant que llegir és vida, somniar i crear, Shaudin! M’ha agradat l’entrevista.
    Et desitjo força sort i que continuïs escrivint com ho vas fent.
    Un petó
    Glòria

  3. Gemma Colomé ha dit:

    OOHH!!!!!! Estic super contenta!! Moltes felicitats, t’ho mereixes dallò més. L’entrevista l’he trobat molt adient. Espero que ajudi a gaudir, a més gent, dels teus llibres. Un petó 😀

  4. Jesús (Xess) ha dit:

    Una molt bona entrevista a una molt bona escriptora d’uns molt bons llibres.

  5. Anna Maria ha dit:

    A veure si l’entrevista obre portes a nous lectors. Per tu no quedarà, perquè has estat magnífica, com sempre. Un petó, Potatito de Toronto.

  6. Jordi Canals ha dit:

    Ja he deixat el meu comentari al peu de l’entrevista. Enhorabona!

Deixa un comentari

