Literatura juvenil: dues notícies

Fira del Llibre de València

Aquest diumenge 29 d’abril Edicions del Bullent tindrà la taula rodona “Dones i literatura juvenil” on es presentaran quatre noveŀles, inclosa la meva Perduts a l’altre món. Hi participaran les noveŀlistes Isabel Canet, Lourdes Boïgues, Lucía Arenas i Aitana Guia que em representarà a mi. La presentadora serà Pilar Puchades, d’Edicions del Bullent. Si el diumenge sou a València no deixeu d’anar-hi. Em sembla que aquesta taula rodona serà d’allò més interessant.

A les 6 de la tarda. Lloc: sala museu 2 (B al planol).
En aquest enllaç trobareu informació de totes les activitats.
Que en gaudiu!

__________________________________

Josep Vallverdú ha estat guardonat amb el Premi dels Escriptors Catalans del 2012.

Estic molt contenta que se li hagi otorgat a un escriptor amb una llarga carrera i que s’ho mereix. A més, em fa especialment feliç que sigui un escriptor de literatura infantil i juvenil. Tot i que probablement tots ja el coneixeu i heu llegit alguna cosa d’ell, a Cornabou trobareu més informació sobre l’autor i el premi.

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Llibres juvenils en català, Perduts a l’altre món i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Literatura juvenil: dues notícies

  1. Anna Maria Villalonga ha dit:

    Jo no havia votat en Vallverdú, però també me n’alegro. I pel que fa a la Fira de València, en sabia alguna cosa però no tots els detalls. A veure si ajuda a la promoció de “Perduts a l’altre món”. Vull aprofitar l’avinentesa, Shaudin, per repetir que escrius molt bé i que de vegades, com tots sabem i malauradament, vendre a dojo és precisament sinònim del contrari. Ja sé que no consola, però ho volia dir.
    No canvÏis mai. Mil petons.

    • Jordi Canals ha dit:

      Ets pertot arreu, no pares de treballar. Una abraçada.

    • És veritat, tu també ets sòcia de l’AELC. Hi ha un llibre de Vallverdú que vull legir des de fa temps, però no es troba; quan vaig ser a Catalunya el 2009 el vaig buscar pertot arreu i res. Es tracta de “El testament de John Silver”. Si algú llegeix això i sap com aconseguir-lo, sisplau, que m’ho faci saber.
      Jo també espero que ajudi a la promoció. I tinc ganes de saber com haurà anat tot amb la taula rodona. Espero que hi vagi molta gent.
      Gràcies, Potatito, i ja va bé que es digui el que passa. Però jo voldria escriure bé i vendre molt. Hahaha! Tens raó, tots ho sabem, no és sinònim de fer-ho bé i molts cops és el contrari, a Catalunya, al Canadà i arreu. Sobretot aquest casos que és algú ja famós de la tele o del que sigui i li agafa per escriure un llibre. Per això quan algú que realment s’ho mereix ven a dojo, li desitjo tota la sort del món.
      No pateixis, no canviaré, i així em va. Hahaha.
      Molts petons!

Deixa un comentari

