Som-hi!

Pels que encara no ho sabeu: a la fi vaig aconseguir votar!

Que ningú no deixi de votar!

Penseu en els catalans residents a l’estranger. Molts hem fet mans i mànigues per poder votar: hores perdudes, nervis, despeses grosses. N’hi ha que fins i tot han hagut d’agafar avions. I milers i milers d’altres s’han quedat sense poder votar i amb una gran frustració. 

I que tinguem sort!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Catalunya i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

12 respostes a Som-hi!

  1. Endavant les atxes! Sempre endavat!

  2. Jordi Canals ha dit:

    Molt bé et felicito ara ho farem amb la meva dona. Espero que a les 9 del vespre podem celebrar-ho. Una abraçada!

  3. Emilià Ayllón i Chic ha dit:

    Com me n’alegro. Enhorabona, perquè m’imagino que déu haver estat tot un calvari aconseguir-ho.
    Acabo de col.laborar en la constitució de 5 meses electorals al barri del Poblenou de Barcelona. En l’ambient s’intueix que avui serà un gran dia. I molts votarem pensant en totes les persones que no ho han pogut fer des de l’estranger.

  4. Dolors Buch ha dit:

    Celebro que a la fi ho hagis aconseguit 🙂
    Què bé!
    Jo ja ho he fet també, sense tants impediments, és clar.
    Salut!

  5. Rosa Nebot ha dit:

    Segons diu l’Antoni Bassas, són molts als EEUU que no ho han pogut fer. M’alegra molt que tu sí.
    Ara mateix estic amb uns nervis! Petons. Rosa

  6. yeagov ha dit:

    Felicitats per haver-ho aconseguit.

    Catalunya Diu Prou ha presentat una denúncia per les dificultats que heu tingut els catalans residents a l’estranger per poder exercir el vostre dret al vot.

  7. Maite Crespo ha dit:

    Enhorabona, Shaudin!
    Quan he anat a votar, aquest matí, he pensat en tots aquells que no han pogut fer-ho per ser lluny, malgrat intentar-ho… de fet, a l’hora de dinar han sortit noms propis de persones que sabem s’han trobat impotents davant una situació insuperable i frustrant.

  8. Moltes gràcies a tothom.
    Estic molt cansada després de passar tot el dia corregint coses dels estudiants i, alhora, seguir les eleccions. Estic molt enfadada, també. Com pot ser tenir 48 escons al parlament amb diputats espanyolistes? Jo esperava que no en quedés cap o gairebé cap.
    Una abraçada!

  9. Joan Rubiralta ha dit:

    La majoria és independentista Shaudin i et puc assegurar que a part d’estar pletòric pels resultats que ha tret el meu partit, crec que aconseguirem el nostre objectiu nacional perquè ja és impossible tornar enrera.

    Una abraçada

  10. Maria ha dit:

    Shaudin, m’alegro molt que al final hagis pogut votar. Que no se’n perdi cap, de vot!
    Ara veurem com gestionen el resultat. Amb l’elevada participació, ha acabat de quedar ben clar que els catalans volem la independència.

    • Malauradament se n’han perdut molts, Maria. A cent mil no sé quants catalans residents a l’estranger no se’ls ha deixat votar. Ja ho deus saber, oi? Ha de ser molt frustrant; jo em sentiria molt malament si m’hagués passat. Tanmateix, vaig tenir sort.
      Una abraçada!

Deixa un comentari

