Sóc a Llibres per llegir!

llibres_per_llegir_cat

De fet me’n vaig fer usuaria fa més de dos mesos, però ara hi són també dues de les meves noveŀles, per tant hi sóc amb elles, les meves filletes.

llibres per llegirTanmateix… Coneixeu Llibres per llegir, el lloc virtual per parlar de llibres? Sé que la majoria de vosaltres sou lletraferits, així que no us podeu perdre aquesta web. Us en faria cinc cèntims, però al “Qui som” de Llibres per llegir us ho explicaran molt millor. Us aconsello que us en feu usuaris, i no necessariament per fer-los un favor (tenen 11.000 usuaris!) sinó per fer-vos un favor a vosaltres mateixos.

Pel que fa a las meves noveles, us passo els enllaços a les ressenyes de l’Anna Maria Villalonga que han publicat a Llibres per llegir: Més enllà del somni i Perduts a l’altre món. Si heu llegit els llibres i us han agradat, us estaré molt agraïda si cliqueu “m’agrada” (like) més avall de la ressenya —només serveix si sou a facebook o twitter—. Per clicar la valoració (abans de la ressenya) o deixar un comentari s’ha de ser usuari de Llibres per llegir.

I res més per avui perquè a la universitat tot just hem acabat el curs (molts assatjos per corregir) i la setmana que ve comencen els exàmens finals. La feinada que m’espera!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Llibres juvenils en català, Més enllà del somni, Perduts a l’altre món i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

14 respostes a Sóc a Llibres per llegir!

  1. Anna Maria ha dit:

    Endavant! Cal lluitar per donar a conèixer les teves novel·les!

  2. Rosa Nebot ha dit:

    Ja me n’he fet usuària, tot i que no veig clar per a què em servirà… Però t’ho agraeixo molt, de veritat. Una abraçada, Rosa

    • Anna Maria ha dit:

      Rosa, és un lloc molt interessant on pots parlar de llibres, recomanar i que te’n recomanin, llegir articles, entrevistes i ressenyes, apuntar-te a tallers, compartir impressions al voltant de la literatura. Està fet des de la seriositat i el rigor. Un bonic espai per a lletraferits.

    • Moltes gràcies, Rosa.
      Doncs saps què? Vaig trobar la teva noveŀla “Després de l’hivern” com un dels llibres preferits a Llibres per llegir. Em va fer una iŀlusió! Jo no l’havia posat (encara no n’he triat cap; manca de temps) però, naturalment, en veure’l de seguida el vaig votar. Quan tingui un moment que no vagi de bòlit li escriuré un comentari.
      Petons!

  3. Jordi Canals ha dit:

    Gràcies Shaudin ja hi he entrat. Una abraçada.

  4. yeagov ha dit:

    Gràcies per la recomanació.

  5. yeagov ha dit:

    Reblogged this on BUSCANT RAONS and commented:
    Una recomanació per aquells a qui us agrada llegir.

  6. Tomàs ha dit:

    Quanta activitat!!! Hi passaré.

  7. Juli Salvà ha dit:

    Gràcies jo també m’hi afagiré a Llibres per llegir,…la teva entrevista m’ha agradat molt

    Una abraçada,

    Juli

Deixa un comentari

