Un conte meu en vídeo

Fa temps us vaig explicar un somni que vaig tenir (un de tants), que va ser un malson. Com que molta gent em va dir que semblava un conte, a partir de llavors el vaig considerar com a tal. Ara, a més, ha esdevingut un vídeo, gràcies a l’amic Quico Romeu de qui ja vàreu veure els book trailers que em va fer de les meves noveŀles. En Quico en sap d’allò més de fer vídeos, així que sóc molt afortunada. Aquí a sota el teniu.

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Els meus contes i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

37 respostes a Un conte meu en vídeo

  1. yeagov ha dit:

    Felicitats a tu pel conte i a en Quico pel vídeo.

  2. Remei Turro ha dit:

    Sou un tándem delicios!!
    Bons sons a partir d’avui !!
    ah i moltes gracies x desenvoluupar aquesta sensibilitat!!
    gracies!
    remei

  3. Tura ha dit:

    Preciós Shaudin, ja l’habia llegit però fet en video és una meravella!!
    Gràcies!! El puc compartir?

  4. Emili Gil ha dit:

    És preciós, Shaudin!!! Enhorabona. M’ha fascinat, és una bona història de por. Moltes gràcies per escriure i obsequiar-nos amb aquest regal!!!

  5. Ostres, però quina currada, ha quedat perfecte. Quico, ets un autèntic artista. Brutal!!!! Estic molt contenta per tots dos.

  6. Josep Maria ha dit:

    Quan s’ha acabat el vídeo i el conte, sense voler he fet jo també una rialla sinistre, desprès m’hi donat conte que la rialla no era la meva …
    Gràcies Shaudin…

  7. Dolors ha dit:

    Què xulo! 🙂

  8. Carme Girona ha dit:

    Tot m’ha semblat tan familiar, tan viu i viscut, que encara m’ha fet més por…Felicitats Quico per meravellar-nos i a tu Shaudin per les teves històries senzillament precioses.

  9. Gemma Colomé ha dit:

    És una petita joia i ara amb imatges una passada, un pel engoixant però

  10. Mercè Trias Narbona ha dit:

    Ohhhhh!!! quina maravella Shaudin, felicitats a tots dos!!!
    un petò desde Barcelona

  11. María ha dit:

    A medida que iba leyendo me resultaba familiar pero no sabía donde ubicarlo. Ahora tu me lo has aclarado.
    Ya he dejado un comentario en Youtube. Una magnifica colaboración. Recordaba lo bonitos que fueron los book trailers.
    Un abrazo y cuídate lo que puedas y te dejen 🙂

  12. Jordi Canals ha dit:

    M’ha agradat molt Shaudin. És cert que de molts somnis se’n podrian fer contes o novel.les. Una abraçada i guarda’t del fred.

  13. Jordi Martí ha dit:

    Bon día SHAUDIN:
    Ho he llegit i com a somni que va ser, no he trobat coherència, però ben escrit i ben descrit. A tú no et recorda res especial?….

  14. Rosa Nebot ha dit:

    És un somni molt ben descrit i acompanyat d’unes imatges bellíssimes; arriba a commoure.

  15. Vicicle ha dit:

    Glups!! Magnífica combinació. Felicitats!

  16. Gemma Matas Gustems ha dit:

    Ostres Shaudin, molt ben escrit, descrit i documentat!
    A mida que hi vas entrant, dona una sensació de realitat, que et fa posar la pell de gallina!
    M’ha agradat molt. Felicitats!
    Per cert, m’he posat en contacte amb INÈDITS i he rebut resposta d’ells sobre el que els hi preguntava.
    Ara estic escrivint una narrativa per un concurs que porta una mica de feina el traç que li vull donar. Quan acabi amb això i ho hagi enviat, intentaré pensar alguna cosa adient a les bases de INÈDITS.
    Una abraçada i compte amb el fred!

    Gemma

    • Hola Gemma,
      Moltes gràcies, guapa!
      Celebro que ja tinguis contacte amb Inèdits i et plantegis escriure alguna cosa per a la revista. Ah, i molta sort amb el concurs!
      Per cert, acabo de llegir “L’aigua, el tresor més preuat”. Fa poc que m’arribat el llibre i encara no havia tingut temps de llegir-ne res. M’ha agradat molt el teu conte. És àgil, bonic, interessant; m’encanta! El trobo perfecte per emprar-lo en una escola. Et felicito de tot cor!!!

  17. Gemma Matas Gustems ha dit:

    Moltes gràcies Shaudin, em fa molta il·lusió aquest comentari que m’envies!
    A veure com anirà el concurs, sortirà el veredicte a mitjans d’abril, ja t’ho comentaré, tant si té premi com si no. És el segon que organitza el Museu del Gas d’aquí Sabadell. És tema lliure però ha d’anar relacionat amb el patrimoni industrial, la història del gas, l’energia, la sostenibilitat, el medi ambient o el paisatge.
    He buscat informació pel tema que he escollit. Un cop hagi passat el concurs, ja te’l enviaré, a veure que et sembla.
    L’any passat, vaig presentar MIRATGE i em va merèixer una “menció especial”.
    Ara, apart d’això, intentaré trobar algun tema que em permeti desenvolupar una història de les característiques que demana INÈDITS. De moment, només m’he dedicat a la narrativa curta o als poemes, em costarà una mica però, ho intentaré!
    Cuida’t molt noia, acabo de llegir en el teu bloc que estàs passant un mal moment degut al dolor.
    A veure si deixa de fer aquest fred tan fort i et pots recuperar una mica.
    Una abraçada Shaudin i gràcies pels ànims que em dónes!!!

  18. Eulàlia ha dit:

    Gràcies, Shaudin, m’ha encantat el conte, ara ja indivisible. Sí, formen una unitat perfecta el text i la imatge.
    Ara ja no pertanyo a l’APE, me’n vaig donar de baixa i no tinc accés al seu FB ni al correu, però encara puc seguir el teu blog.

    Salut!
    Eulàlia

Deixa un comentari

