Aclariment

Polenov

Fa força dies que estic malalta amb una grip amb molta febre. Per això no he respost comentaris ni us he dit res. Ja em comunicaré amb vosaltres quan estigui bé.

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada ha esta publicada en Una mica de tot. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

16 respostes a Aclariment

  1. Teresa ha dit:

    Em sap greu Shaudin, Cuida’t molt! Una abraçada!

  2. Tura ha dit:

    Cuida’t Shaudin, patim per tú! Molts petons! ❤

  3. Maria ha dit:

    Gracias por informarnos
    Cuidate
    Un abrazo

  4. Àngels ha dit:

    Una abraçada, t’esperem!

  5. Jordi Canals ha dit:

    Que et milloris ben aviat. Una abraçada!

  6. Juanita Pons ha dit:

    Que milloris ben aviat,cuidat molt!!l

  7. María ha dit:

    Gracias por informarnos pues nos preocupa cuando no te vemos por el Face.
    Eres increíble!!! Estás con fiebre pero buscar una imagen para acompañar tu texto. Gracias por el detalle.
    Cuídate mucho.
    Un abrazo

  8. Julius ha dit:

    Ànims Shaudin…. molts petons criyolats!

  9. Jesús (Xess) ha dit:

    Tu cuida’t i descansa, que nosaltres tindrem paciència i t’esperarem tant com sigui menester.
    I, ja que estàs, ves pensant en com segueix el tercer llibre hehehe

  10. Pons ha dit:

    Sopeta calenta i manta 😉

  11. Maria ha dit:

    Cuida’t bé, que primer és la salut! I per cert, bona idea la d’en Xess: potser podries aprofitar les estones d’avorriment al llit per avançar mentalment en la novel·la!

  12. Anna Maria Villalonga ha dit:

    ja saps tot el que et dic sempre. Tu, per davant de tot. Si és possible. Muà, Potatito.

  13. Remei Turro ha dit:

    Saps q ens passa?
    q som massa agossarats/des…
    i resulta q ets d carn i ossos…
    Cuidat molt moltissim reina!
    1 abracada remei
    Què es la vida sen se entrebancs??
    No enmalalteixis x comentaris d’altres….
    Tu?’ ets única irrepetible, viu la vida i el temps q ens dona sense cap patiment…
    En vols una de bona???
    ahir N…
    em va regalar l’assistencia al festival d’en Raimon al Palau!
    una altre?
    porto 15 dies fent bondat per dolor ciática… queee?
    Els anys … preciosa…
    Tinc un germà metge q diu: ara entrem a la fase del
    SINO FOS PER QUE…
    cuidat molt
    t’estimem
    es aquesta la força q ens fara moure millor o menys :
    la de l’estima!!

  14. Moltes gràcies a tothom.
    Encara no estic bé i tinc una mica de febre, però la febrada grossa se n’ha anat després d’una setmana i deixar-me feta un nyap. No és res estrany, el meu fill també ho va tenir i molta altra gent, febre, febre, febre.
    Xess i Maria, no hi sóc gaire al llit, malauradament. He anat a treballar cada dia. Em temia que la cosa acabaria malament, però com deia estic millor. Ara bé: he somiat amb el meu llit cada segon de tots els dies.
    Estic molt feble (i amb molta feina; som a finals de curs, aquí) i haureu d’esperar a tenir un nou escrit, ho sento, encara no em veig capaç.
    Una abraçada!

  15. Kim ha dit:

    Molt bonica la trobada amb Raimon i molt ben comentada. Cuida’t i espero et milloris!! Kim

Deixa un comentari

