Universitat de Toronto: Knox College

La Universitat de Toronto és la meva alma mater, per la senzilla raó que hi vaig estudiar durant dotze anys ―llicenciatura, màster i doctorat―. Déu n’hi do, oi? A més hi vaig impartir moltes classes i, a més a més, la tinc davant de casa i em va molt bé per passejar-hi a l’estiu quan no plou ni tinc tanta feina que estiu i hivern acaben esdevenint una mateixa cosa.

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Canadà i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

18 respostes a Universitat de Toronto: Knox College

  1. María ha dit:

    Una buena idea esta manera de presentarnos tu “alma mater”. Lástima que no puedas disfrutarlo con mayor frecuencia.
    Espero que tengas un poco de tiempo libre y tu salud te permita pasear y escribir.
    Un abrazo

  2. Quico ha dit:

    Quin luxe de lloc! Té tot l’aire d’universitat, amb birrets i alumnes togats el dia de repartir els despatxos dels doctorats. Segur que no passa com dic i suggereixen les imatges, però el que és segura és la bellesa natural del lloc i la tranquil·litat que traspua. El que em costa de creure és que, quan fa bon temps, no abandonis les teves obligacions i facis vida en aquest “temple del recolliment”…. Quina enveja!

  3. Anna Maria Villalonga ha dit:

    Preciós. Ja havia vist algunes fotos en alguna altra ocasió. Oix. Agafen unes ganes d’anar-hi!

    • Sí, Potato, havia penjat un parell d’aquestes fotos al facebook. Són totes de l’estiu del 2011, quan tot just m’havia comprat la càmera. El 2012 era a Catalunya i l’estiu passat entre les finestres, trencar-me el colze, la feina i mal temps a dojo no hi vaig anar cap dia. Aquest estiu també feina i mal temps a dojo. Us pot semblar molt bonic, i n’és, preciós, però aquí gairebé mai se’n pot gaudir.

  4. Grocdefoc ha dit:

    Oh, com m’agrada que t’agradi el meu blog! però hi vaig escrivint tant de mica en mica… A veure si trobo una bona peça de música que em doni el ritme adequat i començo a publicar més sovint, que d’idees ja en tinc. Lamento que no t’acabis de trobar del tot bé, tot i que penso que si et mous pels ambients com els que ens mostres en les fotografies, et deuen ajudar a recuperar-te molt millor, ja que són molt bonics, hi ha tanta vegetació, tanta energia. Els meus paisatges són ben diferents: pinedes, vinyes, garrofers, oliveres… i els Grans Edificis són molt lluny del meu turó. En aquest ambient dels Colleges tenir un raconet per escriure crec que sí que em podria concentrar (és molt diferent a l’ambient de les terrassetes). T’envio una abraçada des de la mediterrània amb el meu desig de que et vagis trobant millor.

    • Més val escriure poc i fer-ho bé, Pilar. Escriure, pintar…, tot. Que el que fem tingui cara i ulls i els demés en gaudeixin és el que compta.
      I, ves, jo enyoro els garrofers, les pinedes, les vinyes, i el bon temps!
      Moltes gràcies, guapa. Una forta abraçada cap al teu turó!

  5. Jordi Canals ha dit:

    Bell lloc. A molts els agradaria haver estat en el teu lloc. Una abraçada!

  6. Dolors ha dit:

    Quin reportatge més bonic! De ben segur, jo també m’hi deixaria caure sovint per llegir o simplement badar amb l’entorn 🙂

  7. marieta de l'ull viu vallferrera independencia ha dit:

    hola Shaudin, es molt bonic m’encantaria passejar per aqui. felicitats per el reportatge

  8. jmsalva ha dit:

    Hola Shaudin m’ha agradat el post, el que expliques que és un College,…i el College que nos has mostrat que és precios

Deixa un comentari

