Dues coses

Com que no tinc temps per a res, aquesta setmana només us comunico dues coses.

L’una és que acabo de publicar la segona part (i última) dels articles que he escrit sobre Mary Pickford en el meu bloc de Vilaweb.

Mary Pickford: una canadenca de molta empenta (I)

Mary Pickford: una canadenca de molta empenta (segona part)

L’altra és sobre el dilluns. L’Anna Maria Villalonga fa molt poc que ha publicat la seva primera noveŀla. Una noveŀla negra intitulada La dona de gris. Tot just ha sortit i ja he vist molts comentaris de gent que l’ha llegit i que està entusiasmada. Fins i tot ja és a València a la llibreria 3i4. Doncs aquest dilluns, 27 d’octubre, serà la presentació de la noveŀla. M’imagino que hi anirà molta gent perquè ja sabeu que l’Anna Maria és molt coneguda dins el món del gènere negre. I vosaltres no us hauríeu de perdre pas aquesta presentació.

1898238_687214688052028_9208572821737354791_n

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Canadà, Català i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

9 respostes a Dues coses

  1. María ha dit:

    Impresionante la vida de esta mujer. Padeció lo que ahora llaman “la dictadura de las audiencias”. Gracias por explicarnos su vida.
    Un acierto utilizar este artículo para los dos blogs.
    Un abrazo

    • A mi sempre m’ha semblat gairebé increïble, María. I no et pots imaginar quantes i quantes coses no he explicat, perquè els articles haguessin estat massa llargs i, a més, no tinc temps. Tinc informació d’ella per escriure un llibre. Era tota una professional: puntualísssima a la feina, s’esforçava al màxim per fer-ho bé i es concentrava a fer la feina, no li agradaven gens les distraccions de Hollywood. No tenia més remei que assistir a grans sopars, fer-se fotos i etc, però li molestaven molt, ella volia dedicar-se a la feina. I en feia molta! En fi, podria seguir i seguir amb mil coses sobre ella.

  2. Anna Maria Villalonga ha dit:

    Moltes gràcies per parlar de la meva presentació. Hi seràs en ànima i esperit, com ja saps. Després aniré a la Pickford, que el primer article em va encantar i vull continuar esbrinant coses d’ella. Un petó ben fort i cuida’t molt, Potatito.

    • Gràcies, Potatito! Hi pensaré quan sigui l’hora de la presentació (seré entre classes, així que podré pensar-hi una estona i imaginar que hi sóc).
      Hauria volgut fer-ho més bé, explicar més sobre tu, però era tard a la matinada i no m’aguantava dreta. De tota manera, la majoria de la gent que llegeix el bloc ja saben bé qui ets. El cas és que vegin el rètol sobre la presentació. He tingut poquíssimes visites aquesta setmana, diria que menys que mai (molt pitjor amb l’article de la Mary Pickford) i em sap greu. Sembla que la majoria si no es parla de la independència no volen saber res de res. La setmana que ve, jo també parlaré d’aquest tema, perquè el 9N serà molt a prop i, a més, hi ha una cosa que vull explicar (diferent del que parla tothom però dins del tema), però aquesta setmana necessitava una pausa d’un tema que és molt important, això no ho nego, però que, com ja saps, m’embafa (gairebé tothom dóna voltes al mateix sense aportar res nou, cansa).
      Sé que serà una presentació magnífica ―els que no hi vagin no saben que es perdran― perquè si ets una prentadora superba quan parles dels llibres dels altres, quan parlis del teu serà “wow!”.
      Petonets!!!

      • Estimada, gràcies mil cops. Jo no només pensaré en tu, sinó que et penso esmentar, ja fa dies que ho tinc pensat! Pel que fa a la Pickford, no hi he anat, el dia se m’ha tirat al damunt, però evidentment ho faré. Quant a això del 9N i tot plegat, ja saps que penso com tu. Ja ho vam comentar. Estic molt cansada i és molt tard. Marxo a dormir. Demà, abans no arribi la presentació, tinc classe tot el dia. Mil petonarros!

  3. jmsalva ha dit:

    Hola Shaudin malauradement jo visc a Palma i no tinc gaire diners per això no podré anar a la presentació d’Anna Villalonga. Pel que fa a Mary Pickford m’he llegit la primera part i m’ha agradat molt,, demà me llegiré la segona. Jo també me pensava que era dels EEUU. Una abraçada.

  4. Jordi Canals ha dit:

    La presentació de l’Anna una passada. Suposo que ja has vist comentaris i fotos.
    Una abraçada!

Deixa un comentari

