Aquí teniu la continuació del relat que començà la setmana passada. Un cop clicat l’enllaç només heu d’anar avall pel relat fins a on diu “Segona part”.
HISTÒRIES D’HIVERN
Bloc finalista als Premis Bloc Catalunya 2010
Literatura En Veu Alta
Llicència
Arxius
Cerca
Categories
Visites
- 157.767 fins ara
Cliqueu les imatges
Podreu trobar alguna cosa relacionada amb la imatge.LLOCS WEB
Blocs de literatura juvenil
Blocs per a més grans
- A l'ombra del crim
- Avet verd. Alexandra Grebennikova
- Buscant raons
- Centpeus
- Dèries eclèctiques
- Dietari de l'Humbert
- El fil d'Ariadna (II)
- El racó de l’Anna
- El viatger de les lletres
- Emili Gil
- Enfilant finestres
- La calaixera
- La Petita Llibreria
- La vida breu
- Lo càntich
- Nabarra
- Neva dins del vidre
- Nosaltres llegim.cat
- Nuesa literària
- Pons's Blog
- Raons que rimen
- Tot era mentida
- Un llibre per setmana
- Viciclisme
Meta
Després diran que la infantesa és l’època més feliç de la vida… No et pots defensar sense ajuda i els grans no et creuen. Encara sort que la teva mare s’hi va trobar ella mateixa, amb el marrà; si no, quin estiu!
Ah, i sembla que encara falta el pitjor! Ens haurem d’esperar fins diumenge, és clar.
M'agradaM'agrada
Gràcies pel comentari, Maria. De poc se’m passa perquè tothom m’ha comentat a la pàgina amb el relat. Ja va bé que comentis aquí, altrament sembla que ningú no em digui res. Una abraçada!
M'agradaM'agrada
Gràcies, Shaudin. Ho vaig posar aquí justament amb aquesta intenció, perquè si algú tafaneja el bloc sense fixar-s’hi (només pel cop d’ull) no cregui que hi ha posts sense cap comentari. En podria deduir que no han interessat. És clar que per veure l’enllaç a l’escrit no cal gaire esforç, però a Internet sembla que és prou general, la pràctica de mirar sense llegir o gairebé.
M'agradaM'agrada
Gràcies, Maria!
M'agradaM'agrada