L’amic (tercera part)

Avui podeu llegir la tercera i última part del relat. També us he fet un dibuix. Sisplau no us en rigueu! És un dels pocs dibuixos que he fet a la meva vida i sóc conscient que, de dibuixar, no hi entenc ni un borrall. L’he fet per necessitat. Com que no trobava cap imatge que expressés el que volia, m’he dit allò de “si vols estar ben servit fes-te tu mateix el llit” i, apa, a intentar copiar unes fotografies de muntanyes, a inventar la resta i tot ben de pressa. N’estic molt orgullosa, ha, ha, ha, de debò, perquè en comptes de sortir-me un gros bunyol només és un bunyolet —pels meus estàndards, perquè si el veu algú que sàpiga dibuixar demà encara riurà—. Per tant, espero que us ho prengueu com un regalet d’aquells que ens fan els infants quan dibuixen un nyap però ens l’ofereixen tots iŀlusionats.

I aquí teniu el final del relat (heu de baixar fins a la tercera part).

L’amic

aquesta - Copy-marc

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada ha esta publicada en Més enllà del somni. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

14 respostes a L’amic (tercera part)

  1. montserrat vilaro berenguer ha dit:

    Un telat amb final trist, pero precios

  2. Jesús (Xess) ha dit:

    Doncs a mi m’agrada, el dibuix. Em recorda els del teu fill.

    • Gràcies, Jesús. No en sé gens ni mica, de dibuixar, ni ho faig mai, l’última vegada que vaig dibuixar va ser fa més de 25 anys, un dia que em va agafar el rampell. I aquesta vegada ha estat per necessitat, perquè no trobava cap imatge com volia. I em vaig quedar tota contenta perquè em pensava que em sortiria molt pitjor. Vaig passar uns nervis! Tenia mitja hora per aprendre a dibuixar i fer un dibuix, hahaha! Quant al meu fill, doncs no ho sé, ell dibuixava molt (ja no) i havia guanyat premis d’una certa importància. Potser t’ho recorda perquè és en blanc i negre, però ell dibuixa amb tinta, i ell sí que en sap.

  3. María ha dit:

    Comparto la opinión anterior. Me gustan tus historias. Ya te he comentado en otras ocasiones que es una pena no puedas dedicar más tiempo a escribir.
    Llevo un retraso de 24 horas pero he aparecido!!!! jejeje
    Quedo a la espera de otra historia.
    Un abrazo

  4. Gemma Matas ha dit:

    No ho entenc Shadin, aquest matí t. he deixat comentari i apart ni havien molts més. Que passa?

  5. nzlidia ha dit:

    A mí també m’agrada el dibuixet…es dolç.

  6. Maria ha dit:

    Quina història… M’he quedat massa commocionada per fer-ne comentaris.

Deixa un comentari

