Un dia qualsevol

Com ja sabeu, la feina m’aclapara. I d’ençà de la vaga a la universitat, més val no parlar-ne. La vaga s’ha acabat però les conseqüencies, pel que fa a la feina, són per acabar amb qualsevol. I tinc la grip, ja fa una setmana, però vaig a ensenyar, quin remei, amb febre i tot plegat. Avui és el primer dia que em trobo una mica bé i, tanmateix, em sento sense forces i sense ganes de fer res. M’he passat el dia corregint treballs i preparant exercicis de pràctica —el curs s’acaba d’aquí res i hi ha els exàmens—, i també començant a preparar un curs d’estiu que és nou. Ara mateix tinc el cap buit i per això em surt aquest escrit sense cap gràcia. Bé, és qüestió, doncs, de posar alguna cosa bonica.

Aquí teniu unes fotografies que vaig fer fa un parell d’estius a Toronto. A mi em fan sentir bé.

P1020619

P1040325(1)

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Canadà i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

14 respostes a Un dia qualsevol

  1. María ha dit:

    Es difícil comentar tu post de hoy pero es cierto que estas imágenes dan alegría.
    Cuidate todo lo que puedas.
    Un abrazo

  2. Anna Maria Villalonga ha dit:

    són molt boniques les fotos. Intenta cuidar-te, Potato. Aix, que em fas patir molt. Un petonarro fortíssim.

  3. Jordi Canals ha dit:

    Fas bé! Les flors alegren la vida. Si no estàs bé, afluixa amb la feina. Ja ho sé! El cor em diu que no pots. Pensa més amb tu. Tu recomanen els que t’estimen. Doncs has de creure una mica.
    Una abraçada!

  4. Rosa Nebot ha dit:

    Ja ho veus: des de la llunyania, tots estem amb tu. Sort que t’agraden les flors, que són un punt d’alegria. I quina enveja de les marietes, que no han de pensar en res…

  5. Pons ha dit:

    Com a mínim així sabem que continues viva

  6. Jordi Martí ha dit:

    Bon día SHAUDIN: Cuidat molt!!.
    Las fotos molt boniques…

  7. Juli Salvà ha dit:

    Les fotos son molt boniques, cuide’t molt. Una abraçada

Deixa un comentari

