DES DEL CANADÀ: el bloc de VilaWeb

Vilaweb 3

Fa un parell d’anys que el tinc. Hi escric quan puc, generalment ressenyes de llibres però també hi ha entrades amb altres temes. Tot i que alguna vegada hi he publicat alguna cosa que ja havia aparegut en aquest bloc, la majoria d’escrits són inèdits.

VILAWEB (2)

És molt curiós el que passa amb el meu bloc de VilaWeb: sol tenir poquíssimes visites, però de sobte es disparen i m’he trobat algunes vegades amb milers de visites de cop, més de 2.000, més de 3.000 i, fins i tot, més de 5.000! En algun cas ha coincidit amb el fet que VilaWeb ha posat el bloc com a destacat, però no sempre. He de dir que els milers de visites i que el VilaWeb el destaqués, mai no ha succeït amb una ressenya de llibres, sinó que gairebé sempre solen ser temes relacionats amb la independència.

Vilaweb-9 de novembre

Per si no coneixeu el bloc i el voleu llegir, a sota us enllaço unes ressenyes de llibres molt recomanables. I també un parell d’articles sobre cinema, les meves entrades preferides de tot el que he escrit en el bloc Des del Canadà. Aquestes sobre cinema van representar una enorme feinada de recerca, però malgrat que fins i tot VilaWeb va posar la primera com a destacada, les visites foren ben minses. Ah, i si us voleu fer subscriptors de l’altre bloc (a la dreta de la pàgina, avall avall), endavant!

Vilaweb-Mary Pickford

Mary Pickford: una canadenca de molta empenta (I)

Mary Pickford: una canadenca de molta empenta (segona part)

Dietari de Porto (de Jaume Benavente)

Una part de la nostra cultura força desconeguda (llibre d’Anna Maria Villalonga)

L’olor de la pluja (de Jordi de Manuel)

Un adéu a la tribu, de Toni Mollà

Fang i llimones (de Rosa Nebot)

Pell de gat, de Maria Victòria Lovaina

Bioko, de Mark Pastor

Dotze llunes a Saskatchewan, d’August Bover

El diccionari de Margarida Aritzeta

La dona de gris, d’Anna Maria Villalonga

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Una mica de tot i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

18 respostes a DES DEL CANADÀ: el bloc de VilaWeb

  1. aflordepell ha dit:

    Conec perfectament el teu bloc a VilaWeb… he he he he…. suposo que dec ser una entre les 2, 3 o 5.000 persones que, a voltes, l’hem visitat… Per molt d’anys que duri!

  2. María ha dit:

    Disponemos de tanta información en Internet que hace que clickemos de manera casi aleatoria.
    No resulta fácil seguir regularmente todas las páginas que nos gustan. Yo estoy un poco agobiada con el tiempo que me paso delante del pc. ¡¡¡pero es que hay tantos artículos, videos, fotos que me interesan!!! Pero tranquila porque hay un bloc que miro todos los domingos (normalmente a primera hora) 😉
    Un abrazo

    • Sí, absolutament d’acord, María, resulta aclaparador. Jo hi ha dies que acabo odiant l’internet perquè hi passo massa temps, temps que em treu d’altres coses interessants que podria fer. I parlo de webs o notícies que m’interessen molt, de gent que també m’interessa o m’interessa el que fa, no parlo de perdre el temps amb bajanades. El problema és que hi ha tant i tant i tant súper interessant, que és molt difícil abastar-ho tot, o fins i tot una petitíssima part. Bé, que et comprenc. I t’envio una fortíssima abraçada per la teva fidelitat a aquest bloc!

  3. Anna Maria Villalonga ha dit:

    jo sempre els visito tots, els teus blocs. Però també reconec que, amb d’altres, no tinc temps de fer-ho. I sovint em sento malament, però no tinc temps de tot i he d’anar fent com puc. Un petó ben fort, Potatito.

    • Ja ho sé, Potatito! I jo els teus. El que fa una forta amistat, perquè mira que de temps, ni a tu ni a mi, no ens en sobra ni una engruna. A mi també em passa amb els altres, que em sento malament per no llegir-los, només de tant en tant, o no escriure-hi comentaris. Fins i tot gent amb blocs boníssims, gent que sí que em visiten a mi i em deixen comentaris. Em sento fatal, però no puc fer miracles. No saps com voldria tenir temps per un munt de blocs! Petons!!!

  4. Pep Claramunt ha dit:

    M’ha agradat molt el teu relat i m’han vingut molts records d’infantesa de quan vaig descobrir els primers contes i aquelles magnífiques il·lustracions, com la que comentes de Arthur Rackham. Gràcies per recordar-m’ho. M’agradarà seguir els teus comentaris i resenyes sobre llibres, i per això m’he subscrit al teu bloc que m’ha semblat molt encertat. Felicitats. Pep Claramunt

    • Benvingut al meu bloc, Pep! Encantada de fer la teva coneixença. I de saber que t’he traslladat a la infantesa, amb els contes i iŀlustracions tan boniques de les quals vam gaudir. Gràcies per subscriure’t al bloc, però em sembla que alguna cosa ha anat malament perquè no hi estàs subscrit. Ja has confirmat la subscripció que t’han enviat per e-mail? Potser és que no ho has fet? Si no és això, potser ho hauries de tornar a provar. Ho sento, però jo no hi puc fer res amb les subscripcions (només aprovar-les), no puc saber què ha anat malament.
      Una abraçada,
      Shaudin

  5. Rosa Nebot ha dit:

    No els visito com caldria, i això que fins i tot t’has ocupat d’una novel·la meva, cosa que mai no t’agrairé prou. Em fa feliç que tinguis tantes visites. Una abraçada,

  6. Tura Nogareda ha dit:

    No el conexia aquest bloc, feliç que sigui tant visitat, me’n alegro!
    Una abraçada des d’Olot!

    • Doncs ara ja el coneixes, Tura. Per això vaig decidir fer aquest post, perquè em semblava que molta gent no el coneixia. Pel que fa a les visites, només uns poquets posts n’han tingut milers, normalment amb prou feines els veu ningú.
      Una abraçada des de Toronto!

  7. Pons ha dit:

    La independència es un tema que ven molt entre els seus fans, hi ha gent que es llegeix qualsevol cosa sobre la independència, fins hi tot lo que escrius tu, imaginat! 😛

  8. Juli Salvà ha dit:

    No coneixia aquest bloc, ara i aniré. Una abraçada

Deixa un comentari

