University College

P1040976

Fins ara us havia parlat de Knox College, de Trinity College i de Victoria College. Tots part de la Universitat de Toronto. Avui li toca a University College, el meu preferit i l’últim d’aquesta sèrie de colleges. Allí és on vaig assistir a més classes, on vaig impartir més cursos, on el meu director de tesi tenia el despatx i on vaig conèixer diversos escriptors internacionals. I quan el meu fill era petit, a l’estiu ens estàvem en els jardins de University College. Ell jugava amb els seus cotxets i jo llegia sota un arbre.

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Canadà i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

16 respostes a University College

  1. María ha dit:

    Gracias por mostrarnos un poco más de tu historia en Canadá. El lugar precioso, como todos los que nos muestras, lástima el clima que también nos vas explicando.
    Un abrazo

  2. juli salvà ha dit:

    Gràcies és molt bonic aquest college,i, la història del fantasma

  3. Anna Maria Villalonga ha dit:

    WOW! A MI M’AGRADARIA MOLT SER-HI A SOLES. GRÀCIES, POTATO.

  4. Rosa Nebot ha dit:

    Ja sé que el clima de Toronto és dur, comparat amb el nostre: Però les fotografies que ens has enviat reflecteixen un paisatge tan verd, tan dolç, que costa d’imaginar el fred que us arriba a fer. Petons

    • Sí, oi, Rosa? Tot Toronto fa un canvi radical quan ve l’estiu. També quan passem de l’estiu a l’hivern, però és un canvi més suau perquè tenim la tardor amb tots els arbres plens de fulles grogues i vermelles. D’altra banda, l’estiu ve de sobte, en uns dies passem d’un paisatge horrorós de branques negres i grisor pertot arreu, a una verdor de luxe, també pertot arreu. Petonets!

  5. Pons ha dit:

    Tot castell o edifici monumental mínimament antic es mereix tenir el seu propi fantasma 😀

  6. Tura Nogareda ha dit:

    Molt bonic, les dues fotos últimes, un xic de basarda!
    Gràcies per tot!!

  7. Que bonic!!! M’encanta com ho descrius, Shaudin!!!
    Una abraçada, preciosa!!

Deixa un comentari

