Onze d’agost de 2015

Dos dies més i serà un altre 11 d’agost. Ja sabeu que cada any celebro el meu aniversari al bloc perquè m’agrada aquest dia. Malgrat que com més anys tinc més penso que la vida és ben trista encara que les coses siguin boniques (distorsionant una miqueta la cita de Rodoreda), celebro haver nascut. I per celebrar l’aniversari d’alguna manera, explicaré dues coses relacionades amb els meus llibres. Però abans de res, estirant una mica cap al 15 d’agost, voldria felicitar la meva jove lectora, de qui us he parlat moltes vegades: la Bel de Manacor (la conec d’ençà que ella tenia 11 anys i aquest 15 d’agost en farà 17).

Per molts anys, Bel!

La tercera noveŀla de la nissaga avança amb empentes i tomballons. Entre les classes que imparteixo a l’estiu, les gestions per trobar més cursos pel setembre i les proves mèdiques, el temps disponible per escriure em fuig. Tanmateix, la noveŀla no s’atura, només va una mica a poc a poc. Ja sé que no la podré acabar aquest estiu, perquè a partir d’aquesta setmana tindré menys temps del que tenia, però està força avançada. Tinc 24 capítols escrits i revisats, exactament 232 pàgines. Faig l’impossible perquè no sigui massa llarga i, no obstant, encara falten uns 5 capítols per tal que la història sigui com ha de ser. Estic molt pendent no solament d’aquest llibre i del dos precedents, sinó també del llibre que queda per completar la nissaga. És com un trencaclosques on cada peça té el seu lloc en un dels quatre llibres, per tant, encara que escrigui el llibre tres, els he de tenir presents tots quatre, en tot moment. De fet, mentre escric el tres, em projecto continuament al quatre, i em fa certa iŀlusió perquè veig que el final de la nissaga no és gaire lluny. En el llibre tres provo de treure brossa a la història, una manera de dir que aclareixo alguns misteris i hi ha indicis de la resolució d’altres, que ho deixo tot a punt perquè el llibre quatre sigui intens, sense massa coses pel mig, per tal que pugui avançar lliure d’entrebancs cap a la sorpresa i resolució finals.

I ara una petita notícia. Fa una setmana em vaig assabentar que hi ha un munt de biblioteques valencianes que tenen Més enllà del somni i Perduts a l’altre món. Ho vaig descobrir quan Bullent em va fer saber que les biblioteques d’Oliva, la Safor, havien adquirit Perduts a l’altre món (ja tenien Més enllà del somni). Vaig investigar, i m’he trobat que són moltes les biblioteques valencianes amb els meus llibres. Ara ja ho sabeu, valencians que seguiu aquest bloc, podeu trobar els meus llibres fàcilment al Païs Valencià. A sota us enllaço una pàgina per accedir al catàleg de les biblioteques públiques valencianes. Cliqueu Catàleg de la Xarxa. Un cop allí, poseu Més enllà del somni o Perduts a l’altre món a “Buscar” i us indicaran a quines biblioteques es troben.

Catàleg de la Xarxa

Una forta abraçada a tothom!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Més enllà del somni, Perduts a l’altre món, Una mica de tot i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

15 respostes a Onze d’agost de 2015

  1. Gemma Colomé ha dit:

    Primer felicitats per si dimarts en despisto.
    I quina ilu que hi hagi biblioteques que tinguin els teus llibres, és molt bona cosa.
    Així doncs fen un FELICITATS ❤ ❤ ❤ ben gran per les dues coses.

  2. María ha dit:

    Con el madrugón que se ha pegado Gemma no me extraña que se me haya adelantado jajaja
    Haré lo mismo que ella, FELICITARTE, supongo que podré hacerlo pero es que tendré un día muy intenso.
    Comparto totalmente tu reflexión inicial acerca de la vida.
    No estaba bastante intrigada con tu novela que ahora nos cuentas como escribes la tercera pensando en la cuarta. 🙂
    Me alegro mucho de la noticia de tus libros en las bibliotecas valencianas.
    Un abrazo

  3. Tura Nogareda ha dit:

    Fantàstic que les teves novel·les ja es poguin llegir a les biblioteques!!
    Certament poder fer anys és una alegria, malgrat els problemes… tots en tenim!
    Felicitats pel teu aniversari, un petó inmens, Shaudin!!

  4. Anna Villalonga ha dit:

    Que guai tot, Potatito! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  5. juli salvà ha dit:

    Shaudin, molts anys i dir-te, que jo no tenia l’adreça d’aquesta web per tant no podria entrar, ara me llegiré els posts anteriors. Una abraçada ben sentida 🙂

  6. pereeldigne ha dit:

    D’entrada dir-te per molts anys a l’avançada. Espero que les coses et vagin anant bé i, finalment, puguis acabar el llibre que no dubtis que en farem una ressenya per TIRANT DE LLIBRES (Facebook) un cop ens l’hàgim llegit i a esperar el quart i últim. També celebro que el que vagis escrivint sigui més aclaridor de tot el cicle.

    Una forta abraçada des del Montseny

    Joan Rubiralta

Deixa un comentari

