Reflexos o mons paraŀlels?

Sempre m’han fascinat les imatges reflectides a l’aigua o en un vidre. Tenen màgia. I són hipnòtiques, perquè m’he trobat mirant un d’aquests reflexos una llarga estona, com si volgués descobrir que hi ha més enllà de l’imatge emmirallada —potser un altre món?

14

No és estrany doncs que, quan duc la càmera, no pugui resistir el desig d’endur-me una d’aquestes imatges que desdibuixen els limits entre la realitat i una altra de paraŀlela.

Aquí en podeu veure algunes, totes de Toronto.

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Una mica de tot i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

20 respostes a Reflexos o mons paraŀlels?

  1. Gemma Colomé ha dit:

    Sempre fan gràcia les imatges reflexades, no sé pas per que, però és una cosa general.

  2. María ha dit:

    Compartimos la fascinación por los reflejos (me pasa lo mismo con las sombras) como ya conoces. Supongo que el componente simetría juega un importante papel. Me fascinan también las simetrías (¡la verdad es que me gustan tantos temas!). Se consideran que son un símbolo de lo saludable.
    Un abrazo

  3. Tura Nogareda ha dit:

    Una mostra preciosa de fotos amb reflexes, a mi també em fascinen…
    Gràcies per compartir-les, una abraçada!!

  4. juli salvà ha dit:

    Fotos amb reflexos si que fan pensar amb móns paral·les, son maques, una abraçada.

  5. Anna Villalonga ha dit:

    Crec que ens agraden pq ens permeten somniar

  6. Margarida Aritzeta ha dit:

    Meravellosos!

  7. Pons ha dit:

    Prova-ho, llençat corrents contra el reflex a veure si pots traspassar a l’altre mon 😛

    • No sé, no sé… En Harry Potter es llença contra la paret per anar a parar a l’estació paraŀlela i li va bé, però no estic segura que jo me’n sortiria amb el reflex, més aviat aconseguiria un bony al cap o trencar-me el nas.

  8. Rosa Nebot ha dit:

    A mi també m’agraden les imatges reflectides a l’aigua o als vidres. Tu ets bona fent fotos i, a més, tens una bona càmera.

    • Hola estimada Rosa,
      Bé, la meva càmera és senzilleta; ja m’agradaria tenir-ne una de bona, tot i que potser em pesaria massa i la deixaria sempre a casa. Això de fer fotos ha estat una cosa força recent en el meu cas, i la veritat és que no hi entenc ni un borrall; quan veig fotografies de gent que en sap molt m’adono de la diferència. Però m’ho passo bé fent-ne; em fa una iŀlusió quan surten bé!
      Em sembla que a molta gent ens agraden les imatges reflectides.

  9. Quico ha dit:

    Moltes gràcies, Shaudin per aquestes fotografies. A mi també m’ha atret sempre aquesta dualitat i mai no l’he sabut fotografiar…. m’hi hauré d’aplicar més.

Deixa un comentari

