La llum

El conte que vaig presentar al concurs de contes infantils de l’ARC (Associació de Relataires en Català) ha estat seleccionat, junt amb d’altres de diversos autors, i el llibre amb tots plegats ja està a punt. Potser recordeu que ja és la cinquena vegada que hi participo. Em fa molta iŀlusió tornar a ser dins d’un llibre amb companys escriptors, tornar a coŀlaborar amb altres relataires en català.

Cada any que l’ARC publica un d’aquests reculls de contes infantils té un tema que l’intitula. El d’enguany és La llum. I els beneficis del llibre es destinaran a la Marató de TV3 2015.

La llum

La llum-2

El meu conte té el títol “Em dic Alan i tinc set anys”. Per primera vegada és una història realista, tot i que no n’és ben bé i quan el llegiu ho podreu entendre. El tema, dins del tema general de la llum, és sobre els refugiats.

Em dic Alan i tinc set anys

La presentació serà el dissabte 5 de desembre, a les 11 del matí, a La Biblioteca de la Sagrada Família de Barcelona (Carrer de Provença, 480).

A veure si hi aneu! Animeu-vos!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Els meus contes i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

18 respostes a La llum

  1. María ha dit:

    Me alegro de tu participación en este libro.
    Un abrazo

  2. Celestí ha dit:

    Moltes felicitats!!! També n’hi tinc un..!!

  3. Jordi Canals ha dit:

    Allí hi seré estimada Shaudin. Gràcies per participar en la Marató. Una abraçada!

  4. Anna M. Villalonga ha dit:

    Que bé, Potato. Enhorabona!

  5. boladevidre ha dit:

    Shaudin, quina bona notícia! Enhorabona per descomptat. Em fa molta il·lusió. Molta. El 5 de desembre procuraré anar a la presentació; serà una mica com prendre un cafè amb tu a mig matí. I ara a acabar la tercera part de la saga dels de l’altre món…. Haurem de fer algun tràiler, no? Ja en parlarem, però au! … gas, gas!!!

    • Que bé, Quico! Doncs podràs conèixer gent que probablement només coneixes virtualment. Potser hi anirà la Potato; encara no és segur perquè amb tanta feina que té i la mare a la clínica, però ho intentarà.
      Jo ho sé, noi, que he d’acabar la tercera part de la saga, però no hi ha manera de trobar temps, la feina a la universitat se me’l menja tot, tot, tot. Em fa una ràbia! Només em falta una cinquena part de la noveŀla, de fet menys encara que una cinquena part. Tinc unes ganes de posar-m’hi! Però fins ara ha estat impossible, i quan dic ‘impossible’ ho dic literalment. I tant que haurem de fer un tràiler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hi compto!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Pons ha dit:

    Sempre es important col·laborar amb La Marató, però especialment més aquest any que la cosa va sobre la diabetis i em toca d’aprop, llàstima que sempre ens centrin més en el tipus de diabetis que no toca…

  7. Jesús (Xess) ha dit:

    Que gran!!
    Enhorabona!!

  8. juli salvà ha dit:

    Enhorabona Shaudin 🙂

  9. Gemma Colomé ha dit:

    Sempre genial 🙂

Deixa un comentari

