Hola!

Ja sóc aquí, però no m’hi puc estar gaire perquè encara no estic bé del tot. Em van treure un tumor de l’ull —horrorós el dolor els primers dies— i ara em costa fixar la vista. Llegir o escriure em fa plorar els ulls, però cada dia que passa estic millor. Ja puc llegir alguns articles al dia! La biòpsia va sortir bé —pels que no ho sabíeu—, el tumor era benigne.

Avui he decidit enllaçar-vos un article de l’Anna Maria sobre àudiollibres en català i, com a exemple, el seu relat negre “El violí mut”, llegit per Miquel Llobera, que trobem en el llibre Noves dames del crim. No us ho perdeu —exceŀlents relat i lectura!

El violí mut: el meu relat en veu alta (àudiollibre)
d’Anna Maria Villalonga

Noves-dames-del-crim

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada ha esta publicada en Una mica de tot. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

24 respostes a Hola!

  1. Rosa Nebot ha dit:

    Bon dia, Shaudin! Quin goig tenir-te un altre cop amb nosaltres. No he escoltat encara “El violí mut” que ens recomanes. Ho faré més tard; ara és molt d’hora i he de fer un munt de coses: he d’engegar la meva rutina diària, com sempre faig a primera hora. Bé, fins després. Una abraçada amb l’alegria de retrobar-te.

    • Hola estimada Rosa,
      A poc a poc m’aniré posant al dia amb la feina d’ensenyament, les lectures, els meus blocs i, naturalment, la noveŀla “Les urpes del drac”. La lectura de llibres i sobretot la meva noveŀla hauran d’esperar una mica perquè requereixen molta estona de fixar la vista, però espero no haver d’esperar gaire.
      El post de l’Anna Maria m’ha fet contenta perquè considero essencial que hi hagi molts àudiollibres en català. I el seu relat és boníssim.
      Molts petons!

  2. María ha dit:

    Buenos días!!!!! Qué alegría verte de nuevo por aquí; y por Facebook poder seguir tu recuperación tras el mal rato que pasaste y el susto. Pero poco a poco, no quieras forzar la vista.
    Un fuerte abrazo.

  3. Marta Valls ha dit:

    Bon dia Shaudin. Com saps t’he anat seguint pel face . M’alegra que el tumor sigui benigne i et vagis recuperant satisfactòriament.

    Vaig llegir escoltar el conte de l’Anna Maria doncs em va enviar l’enllaç al mur.

    És una gran iniciativa. Tothom ho pot “llegir”

    Estic molt contenta de llegir-te de nou. Una abraçada molt forta!!

    MARTA VALLS

    • Hola Marta,
      Sí, guapa, aquests dies he anat trobant els teus comentaris al facebook i sé que estàs al dia de la meva recuperació.
      Estic d’acord amb tu; els àudiollibres són molt necesssaris, per tant aquest projecte, En veu alta, em sembla fabulós.
      Una forta abraçada!

  4. Griselda ha dit:

    Shaudin! que be tenir-te altre cop a les pàgines! enhorabona per tot, i cuidat,

  5. Encarna ha dit:

    Bon dia,
    Alguna cosa sobre una cirurgia havia llegit al facebook, però no sabia que era a l’ull… Gràcies per l’audiollibre! I descansa molt!

  6. Anna Maria Villalonga ha dit:

    Estimadíssima Potatito meva.
    Tu no em falles mai, no falles mai a ningú. Tot i malaltona penses en compartir les meves coses. Gràcies, ja saps com t’estimo.
    Estic feliç que estiguis més bé cada dia i, per descomptat, de la benignitat del tumor.
    Una forta abraçada i jo també penso que si escolten el relat els hi agradarà. A banda que l’hagi escrit jo, és tota una experiència la lectura que en fa en Miquel Llobera.
    Mil petonets.

    • Hola Potatito! Bé, intento no fallar, però no faig tant com voldria.
      Havia de compartir el teu post, tant pel que fa al projecte En veu alta —no em canso de dir com el trobo de necessari— com per “El violí mut”, un relat boníssim, impactant, que et deixa sense alè, i meravellosament llegit. Com m’agraden les coses ben fetes!
      Petons!!!

  7. yeagov ha dit:

    Que aviat et recuperis plenament d’aquest tràngol i això només quedi en un mal record llunyà.

  8. Pere Gomila ha dit:

    Quina alegria Saudin, tonar-te a llegir! M’alegra molt saber que la biòpsia va sortir bé i que et vas recuperant de l’operació. Molts ànims i una abraçada!

  9. Joan Rubiralta ha dit:

    Felicitats per la bona notícia. Esperem que t’acabis de refer aviat. Una abraçada montsenyenca.

    • Mira, ahir pensava en tu, Joan. Recordava el dinar que vàrem fer a baix de l’Ateneu i després vam estar-nos al claustre aquell que té l’Ateneu a dalt i vam conèixer unes persones molt agradables de la quals he oblidat els noms.
      Una abraçada cap al Montseny!

  10. Vicicle ha dit:

    M’alegra molt que tot haja anat d’allò més bé, Shaudin. Ara, refer-te el més aviat possible, però sense presses, eh? Una forta abraçada!

  11. Jesús (Xess) ha dit:

    Ben tornada bonica!!

    Molt content que ja estiguis tan bé com per a tornar a la càrrega i que hagi sigut benigne.

    Ara, sobretot, no forcis, que nosaltres et volem sana encara que no puguem gaudir dels teus escrits i enllaços.

    Cuida’t!!

  12. Rosa Nebot ha dit:

    Hola Shaudin, Puc parlar amb sinceritat? M’agrada molt la lectura dramatitzada de tota mena de textos: poesia, narració, teatre… Havia començat a llegir “El violí mut”… ho vaig deixar estar. Avui l’he acabat. No m’ha agradat gens! Em sap greu, és un text ben escrit i ben llegit, però l’he trobat horrible, trist, depriment, pessimista. Segurament són aquests els sentiments que vol expressar l’autora, i més encara, però com que jo em sento incapaç d’escriure així, confesso que ho he passat molt malament. Digueu-me ingènua, il·lusa, bufanúvols… Tant és.

    • Estimada Rosa,
      Em sap greu que el relat de l’Anna Maria no t’hagi agradat gens, que fins i tot, pel que en dius, t’hagi resultat desagradable, que ho hagis passat malament. A mi sí que em va agradar, però això d’agradar o no un escrit literari és molt personal. He llegit literatura que, tot i reconeixer que és molt bona, em desagrada profundament. És cert que aquest text és trist, depriment, etc. i no hauria volgut llegir-lo/escoltar-lo abans d’anar a dormir (el vaig escoltar durant el dia). Sempre llegeixo al llit i trio llibres que no siguin gaire depriments o dormo malament. En fi, sembla que a tu t’ha desagradat i punt. Com deia, em sap greu, sobretot que ho passessis malament, però contra gustos…
      Un petó.

Deixa un comentari

