Abraçada

amics

El powerpoint que teniu més avall potser us semblarà innecessari, pensareu que “això tothom ho sap”, però el cas és que no tothom ho sap i per això l’he fet. És molt probable que tots els lectors d’aquest bloc sí que ho sàpiguen, per tant us demano que el compartiu a les xarxes socials, sobretot al facebook, on hi haurà, de segur, qui en traurà profit.

Espero que a tothom que ja ho sap, si més no li agradin les imatges.

I espero que m’envieu una abraçada!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Català i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

45 respostes a Abraçada

  1. María ha dit:

    Buenos días!!!! Me ha encantado tu forma tan pedagógica y amena de explicar esta palabra. Claro que no podía ser de otra manera viniendo de una gran profesora.
    Me gusta volver a encontrarme tu post el domingo por la mañana.
    UNA ABRAÇADA 🙂

  2. montserrat vilaro ha dit:

    Bon dia maca, una forta abraçada

  3. Deudat Roura i Guix ha dit:

    El dia 19/06/2016 07:02, “Shaudin Melgar-Foraster” va escriure:

    > Shaudin Melgar-Foraster posted: ” El powerpoint que teniu més avall potser > us semblarà innecessari, pensareu que “això tothom ho sap”, però el cas és > que no tothom ho sap i per això l’he fet. És molt probable que tots els > lectors d’aquest bloc sí que ho sàpiguen, per tant us demano que ” >

  4. Jordi Canals ha dit:

    Quina bellesa la foto que ens portes avui. Una abraçada per a t també!
    Jordi

  5. tura nogareda ha dit:

    Moltes abraçades per a tu!

  6. Fina ha dit:

    Tendre i didàctica, Shaudin. Doncs aixó, ABRAÇADES!!! ❤

  7. Marta Valls ha dit:

    Preciós el post i les imatges. I per a tu moltes càlides abraçades.

    Espero que estiguis bé del tot.

    Amb afecte

    Marta Valls

  8. Anna Villalonga ha dit:

    Hahahaha, preciós Potato. Ja saps que jo sóc la reina de les abraçades. També havia notat això que dius i em feia molta ràbia. Passa amb altres mots també. M’ha encantat el post. T’abraço mil cops des de la distància. Sents els meus braços? Els sents?

    • Gràcies, Potato.
      Vaig pensar que molta gent s’estranyaria que fes un post sobre una cosa que es creu que tothom sap, que fes un powerpoint tan infantil, per tant celebro que tu també ho haguessis notat. Jo ho veig a cada moment, des de fa anys, i vaig decidir provar de canviar-ho. Era més positiu això que renyar a qui fos. En general és gent d’una certa edat que ho escriu malament —la que ha tingut escolarització post franquista ho sol escriure bé—, i és obvi que no s’hi ha fixat, per tant he volgut remarcar-ho bé, que s’hi fixi. Ara només cal que ho vegi, és clar, per això vaig demanar que es compartís. Si aconsegueixo que molta gent que escrivia malament “una abraçada” a partir d’ara l’escrigui bé, hauré fet alguna cosa bona per a la llengua, encara que sembli tan poqueta cosa.
      Sí, passa amb altres mots molt comuns, i potser algun dia em decidiré a fer-ne un altre d’aquests, però em va semblar que havia de començar amb “una abraçada”.
      Sento els teus braços, Potatito, i em van tan bé!!! Una enorme abraçada!

  9. Encarna ha dit:

    M’ha encantat! Una abraçada! (a mi no m’abraça ningú últimament… :-()

  10. Raquel ha dit:

    Una abraçada, Shaudin!

  11. Margarida Aritzeta ha dit:

    Una abraçada, Shaudin!

  12. Juli Salvà ha dit:

    Una abraçada Shaudin 🙂

  13. Dolors ha dit:

    una abraçada, apa! plena de colors 😉

  14. Rosa Nebot ha dit:

    És ben cert. Essent una paraula tan comuna sembla impossible que encara hi hagi que l’escrigui malament. De tot cor, una abraçada per a tu!

    • Tu també ho has vist, oi, Rosa? Jo me n’he fet un tip de veure mal escrit “una abraçada”. Alguna vegada pot ser una equivocació amb el teclat o escrit des d’un mòbil que no té ç, etc., però moltes vegades és per no saber-ho escriure, segur. Però el cas és que a partir d’ara (si han vist la meva explicació) ho facin bé. Això és el que vull aconseguir.
      Una forta abraçada, estimada!

  15. Joan Rubiralta ha dit:

    Una forta abraçada!

  16. M’ha semblat una idea excel·lent, Shaudin! Moltes abraçades!!!

  17. Jesús (Xess) ha dit:

    T’ha quedat un post molt teletubi 🙂

  18. Griselda ha dit:

    une abrassade….. ai, no… UNA ABRAÇADA !

  19. hroma ha dit:

    Shaudin. La meva abraçada la tens, segura. Desitjo que cada vegade estiguis millor. Humbert Roma.

  20. hroma ha dit:

    Perdona la falta d’ortografia. Havia de dir: cada vegada. Humbert.

Deixa un comentari

