Sempre publico un escrit l’11 d’agost i aquí teniu el d’enguany.
La tercera part de la meva saga, Les urpes del drac, ja es troba a l’editorial. Com que l’editora d’Editorial del Bullent fa vacances —però em va assegurar que la meva filleta havia arribat bé—, la noveŀla deu aprofitar per descansar, pobrissona, perquè les últimes setmanes que encara la tenia amb mi, vinga a retallar-li els cabells, un rinxol aquí un altre allà, mentre la deixava tan neta i polida que es marejava. “Mare”, em deia, “vull els cabells llargs!”. Ja sabeu com són les criatures quan s’encaparren amb una cosa. No la podia convèncer de dur un pentinat de cabells més curts de com ella els volia. Li deia que l’editorial arrufaria el nas si apareixia amb aquella cabellera fins a la cintura, que havia de causar bona impressió, que l’havien de trobar que feia joc amb les seves germanes. I sabeu què em deia? Doncs que les seves germanes Més enllà del somni i Perduts a l’altre món són diferents, perquè són més grans però no saben tantes coses com ella i, per tant, això de fer joc és una bajanada.
Jo no volia acomiadar-me de la meva filleta amb aquell mal humor que teníem totes dues, però no sabia què fer perquè estigués contenta. A la fi me la vaig guanyar quan li vaig dir que duria un mapa amb dibuixos nous. Li va fer una iŀlusió! Fins i tot es va observar al mirall i va dir que li quedaven bé els cabells més curts.
Se’m va adormir mentre jo acabava amb els últims detalls que no vaig enllestir fins a la matinada del dilluns. Però dormia amb un somriure, la meva petitona estimada gestada dins del meu cervell.
Quan tot va estar a punt, em va començar el neguit: li he netejat les orelles?, els mitjonets estan ben nets? la samarreta s’adiu amb els pantalons? no és massa curt, el cabell, o massa llarg? Potser l’hauria de tornar a revisar… I la meva nineta va obrir els ulls, inteŀligents, profunds, perquè és cert el que em va dir, que sap moltes coses.
Com havia fet amb les seves germanes, la vaig enviar amb un transportador sistema Star Trek, després d’omplir-la de petons i que ella em preguntés: “Mare, quan vindrà l’última germaneta?”
Bravo!!!!
Quines ganes de veure la seva presentació en societat!!!
M'agradaM'agrada
Gràcies, Jesús!
M'agradaM'agrada
Ja tenc ganes de llegir-la . Gràcies
M'agradaM'agrada
Gràcies a tu, Joan, per voler llegir-la!
M'agradaM'agrada
Enhorabona!!! Que l’espera del llibre sigui curta!!! Suposo que serà una criatura de sant Jordi, oi? Una abraçada
M'agradaM'agrada
És probable, Margarida, que sigui una criatura de Sant Jordi. L’editorial decidirà quan surt al món.
Gràcies! Una forta abraçada!
M'agradaM'agrada
Solo por leer este texto merece la pena la espera. ¿Es aplicable aquello de IT’S SO CUTE?
Ahora la espera que ya no depende de ti… tic tac.. tic tac…
Me alegro mucho hayas conseguido acabarlo a pesar de todas las dificultades
Una abraçada
M'agradaM'agrada
Por cierto un buen regalo de cumpleaños. Felicidades
M'agradaM'agrada
Moltes gràcies, María!
M'agradaM'agrada
Hahaha! Sí, María, “it’s so cute” pot aplicar-se; qui ho trobi ‘cute’, of course.
Una abraçada!
M'agradaM'agrada
La veritat Shaudin, és que aquesta tendresa materna-filial m’ha copsat, no sé si més per la part materna d’autora o per part d’autoria d’una filla de set anys. M’he sentit molt identificada! Felicitats
M'agradaM'agrada
Gràcies, Anna. M’agrada saber que t’hi hagis sentit identificada.
Una abraçada!
M'agradaM'agrada
quin post més bonic i poètic. Quines ganes de llegir la novel·la, Potato. Moltes, moltes. Sort que ja falta poquet!!!!!!
Iupiiie!
M'agradaM'agrada
Gracies, Potatito estimada. I jo tinc moltes ganes que la llegeixis!
Muac!
M'agradaM'agrada
Que bé nena!!!!
M'agradaM'agrada
Gràcies, Gemma!
M'agradaM'agrada
Que bé que per fi hagi arribat l’hora del naixement de la teva tercera filla! Una filla desitjada i tan esperada per tots nosaltres. Comprenc la teva il·lusió i t’asseguro que serà la nostra alegria quan puguem tenir-la, per fi, a les mans.
M'agradaM'agrada
Moltes gràcies, estimada Rosa. Em fa iŀlusió i també és un descans, talment com un part.
Petons!
M'agradaM'agrada
Bé, doncs ja em tindràs al cas si sa teva fieta necessita qualquna mena de tarja o presentació quan faci sa majoria d’edat i ja pugui sortir sola as carrer … l’arxiu gràfic de paissatges, enguany, està a vessar i l’espera.
M'agradaM'agrada
I tant que t’ho diré. Ja t’ho dic ara: necessito la teva targeta de presentació. Però hem d’esperar a veure què diu l’editorial, quan la pensen publicar.
M'agradaM'agrada
A disposar, doncs.
M'agradaM'agrada
Ai, com costa deixar volar els fillets!
Segur que l’has deixada ben guapa.
Ara li correspon volar al seu aire 🙂
Felicitats!
M'agradaM'agrada
I tant que costa. Mentre els tens amb tu són una feinada, però després sap greu que marxin.
Moltes gràcies, Dolors!
M'agradaM'agrada
Has fet un post preciós. Ja tinc ganes de conèixer aquest tan esperat personatge i a veure com es comporta amb els seus germans d’aventures.
Felicitats, Shaudin, tot ho fas agradable. Petons!!
M'agradaM'agrada
Gràcies, Maria Teresa. I jo tinc moltes ganes que coneguis aquesta filleta meva. Petonets!
M'agradaM'agrada