Aniversari del bloc: 7 anys!

Avui estem a 22º sota zero, la feina m’aclapara, voldria ser en algun lloc càlid sense cap obligació…, però avui, 8 de gener, és també l’aniversari del bloc, d’aquest bloc que fa set anys i no m’ho acabo de creure. Recordo que quan el vaig estrenar gairebé no tenia ni idea de com funcionava res, i ja són set anys publicant! Em fa contenta, sobretot pels vostres comentaris, que mai no falten i aconsegueixen un bloc molt saludable. Pel que fa a les estadístiques: 97.100 visites i 8.163 comentaris en set anys.

I, com sabeu els seguidors més fidels, demà 9 de gener és l’aniversari del meu fill. Farà molts més anys que el bloc, però també té molt bona salut. Un altre motiu per estar alegre, malgrat el fred i la feina.

Per celebrar l’aniversari, tal com vaig fer l’any passat, us posaré a sota els posts que han tingut més visites i comentaris durant aquest últim any. No sempre coincideixen amb els meus preferits, però els lectors manen. I primer una fotografia del meu fill quan tenia, precisament, set anys i era molt entremaliat.

7-anys

A sota els 10 posts de més èxit durant el setè any del bloc.
(per anar-hi, cliqueu la imatge).

Ja tinc… dos títols

Ara sí, aŀleluia

Eliminar el gran sacerdot o…?

Començament

El pare, o per mi el besavi

Abraçada

El passat

Un passat remot que encara és viu

Bones notícies

Bon Nadal 2016 – Un Nadal tot petit

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Una mica de tot i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

29 respostes a Aniversari del bloc: 7 anys!

  1. Gemma Colomé ha dit:

    MOLTES FELICITATS!!!
    …i malgrat tot, la vida va passant, el teu fill s’ha fet gran i està bé , tu amb esforç, tenacitat i ànim de lluita, vas superant com pots i “com et deixen” els entrebancs de la vida. I això és el que compta. I nosaltres gaudint de la teva companyia en la distància, els teus post i els teus llibres. Compartint en la mesura que podem, les angoixes, alegries, temperatures gèlides ( que ajuden a veure que no fa tan fred com ens sembla per aquests endurrials nostres) …..
    Tot plegat és allò que en diem vida.

    ❤ Sort !!!

  2. Josep Maria ha dit:

    Felicita al teu fill de part meva Shaudin, i a tu felicitats per l’aniversari del bloc. Quan parlo amb la teva germana sempre tenim unes paraules per tu, recordant la infantesa.
    Petons del nen dels patins.
    Josep Maria
    Quin fred, bbbrrrrrr …

  3. Maria ha dit:

    Felicidades por ambos motivos!!!!
    Suscribo totalmente el texto de Gemma.
    Me hace mucha ilusión que uno de los post más leídos sea el cuento de esta navidad.
    Cuídate… si te queda tiempo con tantas clases. Entiendo que es necesario pero me preocupa como va a repercutir en tu salud.
    Una abraçada

  4. Lluïsa ha dit:

    PER MOLTS ANYS!!
    Primer de tot felicitar el teu fill, segon felicitar-te a tu per compartir les teves vivències i pensaments amb nosaltres, son 7 anys i espero que en siguin molts més.
    Petons i una forta abraçada ❤
    Ah!! i guardat del fred.

  5. Griselda ha dit:

    Que els fills estiguin be, es afavorir que nosaltres tambè ho estiguem, encara que ens faci mal alguna cosa …o unes quantes … No em puc ni imaginar qué son 22 graus! Et desitjo un bon any!

  6. Marta Valls ha dit:

    Que per molts anys escriguis aquests post que tant bé m’ho fan passar.

    Gràcies Shaudin.

    Una abraçada!!

    Marta Valls

  7. isan2015 ha dit:

    Moltes felicitats amb 7 anys del blog!
    Una abraçada,

    Liudmila

  8. tura nogareda ha dit:

    Felicitats pel teu fill!!
    I també pel blog, un èxit tants anys!!
    Cuida’t molt Shaudin és molt important la feina que fas per Catalunya des del Canadà…hi hauria d’haver més tgent com tu, aniriem millor!
    Abraçades des de La Garrotxa!

  9. dolors ha dit:

    com passa el temps, eh!
    Felicitats pel bloc, per la feina (encara que sigui aclaparadora), pels escrits… i per seguir avançant.
    Quan els fills fan anys, a mi em ve una mica de nostàlgia i se’m planten al mig del cap un munt de records de tota mena. I llavors, mirant-los, penso: mira on som! Sembla que no pugui ser. I és que el temps se m’escapa entre els dits.
    Una abraçada ben grossa, i seguim avançant 🙂

  10. Margarida Aritzeta ha dit:

    Felicitats i per molts anys!!

  11. Vicicle ha dit:

    ¿22º sota zero? I jo que em queixava aquest matí perquè pedalàvem per l’horta i teníem 2º o 3º. Bé, moltes felicitats a tots dos i per molts anys, Shaudin. Una forta abraçada.

  12. Mercè Bagaria ha dit:

    Moltes felicitats per aquests set anys de blog, per l’aniversari del teu fill, però sobretot per la teva constància, per mantenir-nos informats sobre una terra tan llunyana i de com s’hi viu. Per aquesta constància, moltes gràcies Shaudin! Una abraçada.

  13. Pons ha dit:

    22º sota zero no fan cap enveja, imaginat que jo ja em queixo del fred quan el termòmetre abandona les desenes, les positives!

    Felicitats pels 7 anys! No es tan impressionant com un blog de 11 anys, per dir una xifra al atzar, però està molt bé igualment 😉

  14. pere gomila ha dit:

    Enhorabona Shaudin, set anys de mantenir el blog com ho fas, amb tanta regularitat no és gens fàcil. Que en puguin ser molt més de gaudir de la lectura dels teus escrits i molts anys també per al teu fill.

  15. juli salvà ha dit:

    Felicitats Shaudin pel 7 anys de mantener el blog i, molts anys per l’aniversari del teu fill, uuuuffffffff treballar a -22 ºC , no m’ho imagino. Una abraçada 🙂

Deixa un comentari

