Molt breu

Només dir-vos “hola!”

El meu fill m’havia de dur a comprar el menjar de la setmana (no puc dur gens de pes), però resulta que ha agafat una grip. He anat sola a comprar… i ara tinc un fort espasme a l’esquena. I unes 50 hores de feina que ha d’estar llesta el dilluns al matí (són dos quarts de deu de la nit del dissabte, i gairebé no puc estar-me asseguda).

Molt contenta, però, amb l’aprovació del pressupost. Endavant, Catalunya!

endavant-catalunya

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada ha esta publicada en Una mica de tot. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

12 respostes a Molt breu

  1. Anna M. Villalonga ha dit:

    Cuida’t, Potatito

  2. Maria ha dit:

    Lo siento, cuidate todo lo que puedas. Una abraçada

  3. yeagov ha dit:

    Ànims, i cuida’t. Posa’t fred a la zona adolorida.

  4. Rosa Nebot ha dit:

    Procura cuidar-te. Amb la feinada que tens, ja sé que no pots gaire. Si més no, amb la bona notícia de Catalunya estaràs més animada. Una abraçada.

  5. Tura Nogareda ha dit:

    Cuida’t molt Shaudin i quan siguem un país lliure, torna a Catalunya!!!!
    Abraçades i petons!!

  6. dolors ha dit:

    Ànims, mima’t tant com puguis!
    I aquí, seguim endavant!

  7. juli salvà ha dit:

    Cuide’t molt Shaudin, una forta abraçada 🙂

  8. Marta Valls ha dit:

    Bon dia Shaudin, no se m’obria el post, per fi ara ho he aconseguit. Cuida’t molt, no hi deiixs la salut darrera la feina.

    Una abraçada

    Marta Valls

  9. Pons ha dit:

    Tinc curiositat per saber què ha passat amb la feina que s’havia de fer per avui al matí, perquè les hores no em quadren massa.

    • Ah, vet aquí el problema, Pons, que no quadren. Cada cap de setmana la mateixa història —més feina que hores per fer-la. Se m’acumulen les coses, quasi no dormo i sempre vaig endarrerida. Fins a finals d’abril no té remei.

  10. Gemma Colomé ha dit:

    ai nena………………………… Mima’t i com diu la Tura, aviat podràs tornar, pensa que lligarem els gossos amb llonganissa !! 😀

  11. Gràcies a tothom. He tingut una setmaneta ben difícil a la universitat, però sembla que tot se soluciona (l’esquena millor, la grip del meu fill millor; la feina no té solució). Si no hi ha res de nou, aquest diumenge tindreu un altre post. Una abraçada!

Deixa un comentari

