Un escrit curtet i un vídeo preciós

L’altre dia, en una classe de llengua de primer any, m’havien de fer una redacció de tres pàgines. Com a tema els hi vaig passar un vídeo: l’havien de veure i després comentar-me’l amb la seva opinió. Els va agradar tant que van aconseguir fer-me unes redaccions magnífiques —em vaig quedar parada del seu nivell, i de l’entusiasme que expressaven.

Es tracta d’una peŀlícula que va guanyar l’Oscar al millor curt d’animació l’any 2011. S’intitula “The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore”.

Vull agrair a Jordi de Manuel que ens fes saber la seva existència, ara fa uns anys, quan el va penjar al facebook.

No us el perdeu. És una petita meravella sobre escriure, llegir, l’amor als llibres i unes quantes coses més.

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada ha esta publicada en Més enllà del somni. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a Un escrit curtet i un vídeo preciós

  1. Rosa Nebot ha dit:

    Sí que és un vídeo preciós. Ja l’havia vist fa temps, i m’ha fet molt de goig tornar a veure’l. I el tornaré a veure, aprofitant el fet que el tens a la teva pàgina, unes quantes vegades més. Per cert, és molt curiosa -i suposo que no casual- la semblança del personatge amb el gran actor que va ser Buster Keaton.

    • Sí, Rosa, es tracta de Buster Keaton, d’un homenatge que li fa el director del curt, pels avenços que va aportar al cinema (a més d’actor, B. Keaton va ser director i un gran innovador).
      Ja m’ho semblava que alguns hauríeu vist aquest curt, però celebro que t’hagi agradat tornar-lo a veure.
      Petons!

  2. xavier ha dit:

    Hola Shaudin no el coneixia el curt, excel·lent gràcies

  3. Anna M. Villalonga ha dit:

    Que bonic i que bé que els agradés. Ja l’havia vist fa temps, però m’ha encantat tornar-hi.

  4. Maria ha dit:

    Me alegro que tus alumnos hayan hecho unas magnificas redacciones de este precioso video.
    Ya lo había visto, supongo tu lo compartiste, pero ha merecido la pena volver a mirarlo.
    Una abraçada

  5. Juli Salvà ha dit:

    M’ha agradat molt Shaudin.
    Una abraçada.

Deixa un comentari

