Avui, 8 de gener, el meu blog fa 13 anys. I com cada any, us faig saber que és el seu aniversari. També, com sempre faig, anuncio que demà és l’aniversari del meu fill.
I un any més vull recordar-vos que aquest blog és també vostre, estimats lectors i amics lectors, sobretot dels qui hi coŀlaboreu activament amb comentaris. El blog és de tots nosaltres i entre tots fem que continui viu.
Com també faig els altres anys, us donaré les estadístiques del blog des que va néixer aquell 8 de gener de 2010 i fins a avui:
162.663 visites
Són de gent dels Països Catalans, dels Estats Units, del Canadà, d’Irlanda, d’Andorra, de Puerto Rico, d’Alemanya, de França, del Regne Unit, de Xile, d’Italia i del Brasil.
He posat els països que solen ser habituals totes les setmanes durant els últims 3 anys, i he començat la llista pels països amb més visites fins als que en tenen menys.
13.583 comentaris
Finalment, les deu entrades de més èxit entre visites i comentaris l’any 2022
(“Els ulls dels animals” no era de les més populars però he considerat que hi havia de ser)
Per anar-hi, cliqueu la imatge corresponent.
Un any més. Fantàstic, i anar sumant. Enhorabona i felicitats al Yotin.
M'agradaM'agrada
Gràcies, Potato de Barcelona!
De vegades em sembla impossible que el blog encara continui endavant. Encara bo perquè és l’unic que encara escric (i resulta difícil trobar el temps fins i tot per només això).
Ei, has vist que he posat la Colette?
M'agradaM'agrada
Sí!!!!!!! La Colette!!!!
M'agradaM'agrada
😊
M'agradaM'agrada
Felicitats i que sigui per molts anys més 😘
M'agradaM'agrada
Gràcies, El.la! 🥰
M'agradaM'agrada
Felicidades por tus dos “hijos” 😉
Una abraçada
M'agradaM'agrada
Gràcies, María! Tens tota la raó amb que tots dos són fills meus (les noveŀles de la saga són les meves filles).
Una abraçada!
M'agradaLiked by 1 person
🙂
M'agradaM'agrada
Bon dia Shaudin, per molts anys al bloc i al teu noi.
El temps passa depressa, que puguis seguir fent-nos gaudir dels teus escrits molts anys més.
Una abraçada!
Marta
M'agradaM'agrada
Gràcies, Marta! Tu ja n’has celebrat una pila en aquest blog. Espero poder continuar amb el blog molts anys i que el puguis llegir, i amb bona salut, també durant molts anys.
Una abraçada!
M'agradaM'agrada
Gràcies!

Felicitats, bones celebracions i blog!
(Crèdits imatge: XKCD.com Under CC Attribution-NonCommercial 2.5 License)
M'agradaM'agrada
Celebr que es teu fill, pel que comentau, i es blog, siguin ben diferents a un atracament! 🙂
Ah, aquí expliquen amb bon art com es fa un blizzard:
https://www.thefarside.com/2023/01/08/0
Però es blizzard que explicaves en es blog no era ben bé així, supòs…
Bon desitjos d’inici d’any i celebracions 🙂
M'agradaM'agrada
Bon dia (bona nit per a mi) Tony. Vaig molt endarrerida amb la feina, tot i treballar totes les hores, ni puc respondre els comentaris a temps.
Gràcies pel cartoon de l’atracament, és molt còmic, 😂! I el blizzard del Far Side també, però diria que ja l’havia vist en algun lloc.
M'agradaM'agrada
Moltes felicitats i gràcies per seguir escrivint!
M'agradaM'agrada
Moltes gràcies a tu, Àngels! Una abraçada!
M'agradaM'agrada
Per molts anys, blog!!! I que per molts anys et puguem seguir llegint, Shaudin! Una forta abraçada!
M'agradaM'agrada
Gràcies, Martí!! Així ho espero jo també.
L’altre dia vaig veure un comentari teu a l’editorial boníssima de Vicent Partal. Molt d’acord amb el que deies (jo no vaig escriure res perquè no me’n surto de tanta feina i no trobo temps per a res).
Una abraçada!
M'agradaM'agrada
Per molts anys pel teu magnífic blog, i també pel teu fill, és clar! I que por molts anys puguem continuar gaudint dels teus escrits. Una abraçada a tots dos.
M'agradaM'agrada
Estimada Rosa, moltes gràcies de part de tots dos. I tant de bo sigui així mateix: molts anys escrivint el blog i tots vosaltres llegint-lo.
Petons!
M'agradaM'agrada
Molt bon any nou i felicitats per mantenir aquest blog.
Seguim endavant amb força paciència coratge i valentia que tot ho farem possible;!!
M'agradaM'agrada
Moltes gràcies, Josep!
Sí, senyor, tot ho farem possible.
Una forta abraçada!
M'agradaLiked by 1 person
Gràcies Shaudin!
Enhorabona pel teu blog! I felicitats al teu estimat fill! Xavier
M'agradaM'agrada
Moltes gràcies, Xavier. I una forta abraçada per a tu!
M'agradaM'agrada
Per molts anys, pel teu fill, Shaudin!
M'agradaM'agrada
Gràcies, Martí! El vaig felicitar de part de tots vosaltres, però no havia tingut temps de respondre el comentaris fins ara.
M'agradaM'agrada
“Durant la vida he tingut l´oportunitat de meravellar-me
molts cops. Hi ha tanta il.lusió que es troba, que se´ns desfà,
que es retroba.”
Perejaume. El sol i les fogueres.
Per 13 anys i molts més!
Gràcies per ser al peu del canó!
M'agradaM'agrada
Estimada, Shaudin, vull felicitar-te de tot cor per aquest 13è aniversari del blog. Mantenir viu un blog durant tants anys i amb tanta activitat és un motiu per estar molt orgullosa. Que per molts més anys puguis continuar compartint la teva escriptura amb tots nosaltres. Moltíssimes gràcies i una forta abraçada!
M'agradaM'agrada