Ara que és Sant Joan

Benvolguts amics, coneguts i qui passi per aquí. Ara que és Sant Joan i com que continuo amb molta feina, a més d’estar esgotadísima de just acabar tot el que tenia a veure amb el remediation (recuperació de la vaga), avui us enllaçaré un conte que vaig publicar a la revista Descriu (alguns de vosaltres ja el vau llegir). Però no és qualsevol conte, perquè passa durant la nit de Sant Joan. És molt curt, és divertit i espero que us complagui.
Bona revetlla de Sant Joan!

Pot passar-li a qualsevol

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Els meus contes, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

16 respostes a Ara que és Sant Joan

  1. Maria Sanchez ha dit:

    No recordaba haber leído este cuento. Mientras leía esperaba un final sorprendente. Y así ha sido, como suele ser habitual. 🙂

    Gracias por compartirlo.

    Una abraçada

    M'agrada

    • Avui tornes a ser la primera, María 😉.

      És molt probable que no l’haguessis llegit. El vaig publicar al blog al principi de tenir-lo, quan encara no el seguies, i quan me’l van publicar a la revista Descriu em sembla que al blog no vaig dir-ne res; només devia posar-ho al facebook (tenia compte al twitter però no hi entrava mai) i és fàcil no veure posts de la gent.

      M’agrada fer finals inesperats, ☺.

      Una abraçada!

      M'agrada

  2. rosanebot ha dit:

    Un conte divertit, sí. Gràcies estimada Shaudin!

    M'agrada

  3. rondaller ha dit:

    En acabar m’ha vingut al cap la cançó del “marcianitos” de Jaume Sisa 😀

    M'agrada

  4. Imma C. ha dit:

    Aquesta mata olorosa

    de la nit de sant Joan

    llença flaire, silenciosa,

    entremig de la bravada

    de la nit incendiada

    per tants focs que es van alçant.

    (…)

    Joan Maragall(1897) L´aufàbrega

    Liked by 1 person

  5. Emilià ha dit:

    Gràcies Shaudin!!! Un conte molt bonic.

    I gràcies també per haver-me fet descobrir la revista Descriu.

    Feliç Sant Joan i que la foguera cremi tot allò que ens angoixa.

    Una abraçada!!!!

    M'agrada

  6. jmsalva ha dit:

    Jo tampoc recordava aquest compe, m’ha agradat molt.

    Molt bona nit de Sant Joan.

    Una abraçada

    M'agrada

    • Hola Juli! Segurament no l’havies llegit fins ara, o no el recordes perquè deus haver llegit tantíssimes coses al llarg dels anys que no totes les recordes.

      Gràcies! I espero que estiguessis bé per Sant Joan.

      Una abraçada cap a Mallorca!

      M'agrada

  7. Quinto Ennio ha dit:

    Gràcies Shaudin! Bon Sant Joan! Xavier Martín i Arruabarrena

    M'agrada

  8. Toni Fmsknr ha dit:

    Oh, una història de Sant Joan interessant, gràcies!

    És un poc com anar en autoestop, o “barcaestop”, però ben de veres!

    He fet molt dit, i a vegades pujava a naus o vehicles d’aparells i llumetes, talment naus àlien, hi, hi… O més sovint, ets ocupants estaven per una o altra galàxia. Que n’hi ha de ben diferents…

    Per Sant Joan sembla còsmic, i sa gent ben piripi, hi, hi…

    M'agrada

  9. Celebro que t’hagi agradat, Toni, i gràcies per llegir-la!

    Sí, hahaha, em sembla que én el teu autostop més aviat debia ser que els ocupants és trobaven en una altra galàxia 😀

    Una abraçada!

    M'agrada

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.