Alba’s Quartet and the Young Cats

Us he parlat un parell de vegades de la Sant Andreu Jazz Band (aquí i aquí) i avui us explicaré de que es tracta l’Alba’s Quartet and the Young Cats, un grup de músics que són part de la SAJB (Sant Andreu Jazz Band) –els més petits.

Tot va començar amb dues nenes de la SAJB que van formar l’Alba’s Quartet, però per completar el petit grup s’hi van afegir més nens que van formar el Young Cats i en aquest nou grup va quedar incorporat l’Alba’s Quartet. I vet aquí, doncs, que dins la SAJB tenim el grup dels més petits que s’anomena Alba’s Quartet and the Young Cats, i que inclou també alguns nens que encara no són part oficial de la SAJB.

La més petitona dels Young Cats és una trompetista que es diu Elsa Armengou i que només té sis anys. Exacte, sis anyets. Un nap-buf de trompetista, però d’allò més implicada. Només cal veure-la, tota seriosa, tocant a la banda. Aquí la teniu a la fotografia de sota, al costat, em sembla, de la seva germana (no es veu bé).

Però no us enganyeu amb aquesta patufeta encisadora, perquè quan toca la trompeta sap molt bé el que es fa. Aquí teniu el vídeo d’un concert on podeu veure l’Elsa tota professional i acompanyada d’altres nens i nenes no tan joves, però déu n’hi do!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Catalunya, Països Catalans i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

14 respostes a Alba’s Quartet and the Young Cats

  1. Jordi Canals ha dit:

    Hem plau molt que parlis d’un grup de Sant Andreu el barri on jo vaig neixer.

    M'agrada

  2. Anna Maria VIllalonga ha dit:

    Sempre que ens parles d’aquests nanos em cau la baba irremissiblement. Quina passada! Gràcies un cop més, Shaudin.

    M'agrada

  3. Dolors ha dit:

    les bones noves generacions! 🙂
    He penjat el vídeo al feisbuc.
    Bona nit!

    M'agrada

  4. Jesús (Xess) ha dit:

    Per treure’s el barret!!

    Astorat, m’he quedat.

    M'agrada

  5. Gemma Colomé ha dit:

    Ho quina monada. Quin gust que aquests infants tinguin una passió tan maca. “xapo”

    M'agrada

  6. Isabel-Helena Martí ha dit:

    Una iniciativa extraordinària. Sembla mentida que tan patufets siguin capaços de bufar a la trompeta. I si a més poden arrencar una melodia, jo em trec el barret!

    M'agrada

    • El director de la banda, en Joan Chamorro, a més de ser bon músic –que n’és– ha de tenir una habilitat especial per ser capaç d’aconseguir aquests resultats amb gent tant jove. No deu ser gens fàcil per molt talent que tinguin els petits.

      M'agrada

  7. Maria ha dit:

    Deliciosa i excel·lent l’Elsa, magnífica la banda… Sempre ens ofereixes bones experiències. Gràcies un cop més, Shaudin!

    M'agrada

    • Ai, Maria, cada dia sóc més despistada. Quan he vist el teu comentari anava de pressa i després se m’ha oblidat respondre.
      Sí, és encisadora la patufeta Elsa. T’imagines com tocarà quan es faci gran!
      Gràcies a tu Maria, sempre tan fidel al bloc.
      Una abraçada.

      M'agrada

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.