El meu conte a “La llum”

Fa unes setmanes us vaig parlar del llibre de contes infantils La llum. Avui us ofereixo la meva contribució. Abans, però, us he de dir que el llibre ha aconseguit de moment 2,000 euros per a La Marató de TV3 2015. Força bé, oi?

El meu conte el vaig escriure com un homenatge a un nen. Quan el llegiu ja sabreu de qui es tracta. Aquí a sota el teniu:

light_beam_star

“Em dic Alan i tinc set anys”

 

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Els meus contes i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a El meu conte a “La llum”

  1. Margarida Aritzeta ha dit:

    És una història bellíssima, que emociona profundament

    M'agrada

  2. montse ha dit:

    El the conte we precios, em vs agradar molt. Contenta we ompartir llibre

    M'agrada

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.