Més sobre les Criatures fantàstiques

El dissabte passat hi va haver la presentació del llibre Criatures fantàstiques. Jo no hi era, per tant no us en puc fer una crònica. D’altra banda, però, tenim la de l’Anna Maria Villalonga. Us l’enllaço aquí a sota. Gaudiu-ne! 

Presentació de Criatures fantàstiques

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Catalunya, Països Catalans, Una mica de tot i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Més sobre les Criatures fantàstiques

  1. Anna Maria ha dit:

    T’asseguro, Shaudin, que hi vas ser tota l’estona. Molt més del que et penses. Un petó ben fort, estimada.

    M'agrada

  2. Maite Crespo ha dit:

    Realment, és FANTÀSTIC el món d’aquestes CRIATURES, entre les que m’incloc ( tot i que, en aquesta ocasió, no com autora, sinó com a companya… ) i a les que admiro i estimo.

    Una abraçada forta i càlida, que per aquí fa frrreeeddd i veeennnttt,
    Maite

    M'agrada

    • És molt bonic ser d’aquesta colla de relataires. És realment fantàstic! Qui m’ho havia de dir quan vaig entrar per primera vegada a RC. Tinc moltíssimes ganes de conèixer-vos en persona, moltes i moltes.
      Gràcies pel la càlida abraçada, Maite. Jo també te n’envio una (o més si vols). Aquí també fa molt fred i de vent en fa sempre.

      M'agrada

  3. Quico Romeu ha dit:

    És ben curiós. Com que no sé on tinc el cap (ni els peus) no us havia relacionat i ara em fa gràcia i il·lusió veure-us aquí totes reunides. Així us podré desitjar a totes un excel·lent 2012.
    Gràcies Shaudin per la teva perseverança malgrat els mil-i-un inconvenients que a vegades es creuen per aquells carrers i camins que ens has fet conèixer a través de les teves fotografies.
    Una abraçada de sa Tomàtiga (ara mateix una mica encofurnada)

    M'agrada

    • Hola Quico (àlies sa Tomàtiga),
      Sóm una bona colla. De segur que tens amistats al Facebook que no sabies (o no saps encara) que són de RC. I tothom de RC que conec, tot i que virtualment, és encantador.
      Gràcies a tu per ser un seguidor fidel d’aquest bloc i un gran amic.
      Ja sé que no celebres gaire el Nadal (o gens), tot i això te’n desitjo un de ben bo, ni que sigui un dia tranquil i agradable.
      Una forta abraçada!

      M'agrada

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.