Ja he votat!

Després d’anys d’aventures per a tenir-ho tot correcte

he votat!

M’hauré de passar la nit i demà preparant classes, però

he votat!

Tinc un espasme a l’esquena, però

he votat!

No he acabat la noveŀla (em falta una mica), però

he votat!

Estic molt contenta, perquè

he votat!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Catalunya i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

26 respostes a Ja he votat!

  1. Maria Riera ha dit:

    Felicitats!!
    Als que viviu fora del país no us poden impedir votar. A Catalunya s’està posant complicat però estic convençuda que malgrat tot votarem i guanyarem. Salut, República i una abraçada. II*II

    M'agrada

  2. Margarida Aritzeta ha dit:

    Una votació històrica!! Enhorabona!! Jo encara no he votat, però VOTARÉ!!

    M'agrada

  3. Rosa Nebot ha dit:

    Molt bé Shaudin. Et tinc una mica d’enveja, però votaré, votaré, votaré!

    M'agrada

  4. Maria ha dit:

    Felicidades!!!!! Al fin lo has conseguido!!!
    Una abraçada

    M'agrada

  5. Marta Valls ha dit:

    Felicitats Shaudin. Jo ho faré el dia 1 serà molt emocionant. Ho espero amb ganes!.

    Una abraçada!

    Marta Valls

    M'agrada

  6. hroma ha dit:

    Felicitats, Shaudin. Per aquí, encara no. Mentrestant, la justícia colonial enviant la guàrdia civil a la seu d’un periòdic de Valls per veure si troben l’arma del delicte: les paperetes de votació. Una abraçada.

    M'agrada

  7. helenabonals ha dit:

    Quina il·lusió tot plegat!

    M'agrada

  8. Emilià ha dit:

    Enhorabona. Ets una privilegiada. Esperem que correus el faci arribar correctament i a temps.
    I també espero que nosaltres puguem votar l’1 d’octubre.
    Una abraçada i molta sort amb la novel·la.

    M'agrada

  9. Eulalia Sariola ha dit:

    Felicitats, Shaudin! Nosaltres votarem l’1! I treballem molt per fer possible que tothom pugui votar! I demà , a la mani, amb mal d’esquena, amb la traducció a mig fer, amb la família a dinar, dormint poc, amb tot això, endavant!!

    Eulàlia Sariola i Mayol Il·lustradora i traductora Plaça de Lesseps 11, 6è 3a 08023 Barcelona 0034 93 2389198 628256714

    M'agrada

  10. Jesús (Xess) ha dit:

    BRAVO!!*!!

    M'agrada

  11. Griselda ha dit:

    Bben fet! aquí també tenim feina demà! i encare més fins l’1 O !

    M'agrada

  12. jmsalva ha dit:

    Feeelicitats Shaudin, jo no puc votar sóc mallorquí i visc a Mallorca. Una abraçada

    M'agrada

  13. Dolors ha dit:

    Bé!!!!!!!! Ja tenim un vot! 🙂
    Ànims amb les classes i que et milloris.
    Una abraçada plena d’il·lusió!

    M'agrada

  14. Gràcies a tothom!
    No us puc respondre un per un perquè fa gairebé 30 hores que no dormo (massa feina a la universitat, és brutal) i de l’esquena val més no parlar-ne. Sort que estic contenta d’haver votat.
    Per cert, el meu vot arribarà a Washington aquest dimecres (a la delegació de la Generalitat de Catalunya per US, Canadà i Mèxic). Vaig enviar la papereta amb el vot i tots els documents que demanaven per correu postal urgent i certificat, tal com ho volen. El meu fill també ho va fer. Dos vots assegurats molt abans de l’1 d’octubre.
    Que demà vagi molt bé la Diada!

    M'agrada

  15. Josep M. Borrull ha dit:

    Estimada Shaudin, jo sé el que val el teu vot. Gràcies. Moltes gràcies.
    Abraçada de Josep M.
    Visca Catalunya.

    M'agrada

  16. Joan Rubiralta ha dit:

    Ja sabia que una patriota com tu no fallaria, Gràcies. Ara ens toca a nosaltres rematar la feina i votar el dia 1 d’octubre. I si hi ha problemes provocats pel “govierno”, els resoldrem el millor que puguem i endavant les atxes.

    M'agrada

  17. Dolors ha dit:

    diada perfecta….350.000, diuen ells 🙂 Ah, i que només volen la Independència els que eren a la mani…. Bé, jo no hi era i la vull….És per portar la contrària, hehehehe.
    Bé!!!!! ja tenim dos vots segurs!
    Una abraçada molt enjogassada i plena d’energia!

    M'agrada

  18. Josep Maria ha dit:

    Una abraçada Shaudin, ho aconseguirem !!!!!

    M'agrada

  19. Pons ha dit:

    Esperem que serveixi per alguna cosa aquest vot

    M'agrada

  20. yeagov ha dit:

    Sembla que ens serà més difícil votar als que som a Catalunya que als que sou a l’estranger. D’una banda tenim el Gobierno de España que ha donat ordres a tots els cossos de policia d’impedir la votació, de perseguir urnes i paperetes i de perseguir els organitzadors i col·laboradors del referèndum. D’altra banda hi ha ajuntaments a Catalunya que no facilitaran els locals, entre ells l’Ajuntament de la ciutat més gran del país, Barcelona. I jo sóc barceloní. L’alcaldessa Colau com ens té acostumats, un dia diu una cosa, un altre dia diu la contrària.

    M'agrada

  21. Josep M., Joan, Dolors, Josep Maria, Pons, yeagov,
    Gràcies pels vostres comentaris.
    Una forta abraçada!

    M'agrada

  22. yeagov ha dit:

    Jo tinc totalment abandonats els meus blocs. M’hi haig de posar.
    És comprensible que a països amb una tradició democràtica com el Canadà els resulti difícil entendre el que està passant aquí.
    Escorcoll d’impremtes i redaccions de diaris, això em sembla que seria molt difícil d’entendre a un canadenc, a mi també em costa d’entendre, però no és nou. A Euskadi van tancar els diaris Egin i Egunkaria, detenint-ne les direccions. Després de patir tortura i anys de presó van ser declarats innocents. L’Estat espanyol va ser condemnat però sense cap conseqüència. Anys abans un diari com l’AVUI va ser escorcollat. Aquests fets han passat en un període que tothom diu que és de democràcia.
    Més de 700 alcaldes han estat imputats, són el 75% dels alcaldes de Catalunya, per desobediència, o per ser més exactes, per haver anunciat que l’1 d’octubre hi hauran urnes. Estem en nivell 4 sobre 5 d’alerta terrorista, fa un mes hi va haver un atemptat terrorista amb 16 víctimes mortals i centenars de ferits, però al Ministeri de l’Interior el que li preocupa són urnes, paperetes, cartells, perseguir alcaldes, escorcollar impremtes i redaccions de diaris, i impedir actes on es parla sobre el referèndum i la situació catalana.

    M'agrada

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.