Sóc a Catalunya!

Sí, he aconseguit venir. He vingut a veure la meva mare i a intentar solucionar un problema familiar seriós. De passada faré diverses gestions perquè, atès el tarannà poc formal de moltes associacions, institucions i etcètera d’aquest país —no respondre mai els meus missatges, de vegades força urgents; absolutament frustrant quan intentes comunicar-te amb ells des del Canadà—, em veig obligada a anar-hi personalment des de l’altra banda de l’Atlàntic i fer-los quatre crits, per dir-ho d’alguna manera. També vull veure amics i lectors, tot i que les circumstàncies no em permeten disposar de gaire temps.

Em voleu conèixer, lectors si fa no fa desconeguts, amics virtuals i els que ja em coneixeu personalment? Seré a la Llibreria Catalònia el dia 10 de juliol. Podrem parlar dels meus llibres i, per damunt de tot, conèixer-nos o retrobar-nos. L’Anna Maria Villalonga, ja ben coneguda per les seves presentacions de llibres (en intervencions oficials o improvisades), ens acompanyarà.

Shaudin Melgar-Foraster
Llibreria Catalònia
Barcelona (Ronda de Sant Pere, 3)
10 de juliol a les 7 del vespre

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Llibres juvenils en català, Perduts a l’altre món i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

37 respostes a Sóc a Catalunya!

  1. Joan Rubiralta ha dit:

    Miraré de venir.

    Una abraçada.

    M'agrada

    • Gràcies, Joan. Algun dia del juliol he d’anar a l’Ateneu; de fet he d’anar a l’AELC a fer-los uns crits i ja saps que és el mateix edifici de l’Ateneu. Potser podem coincidir com l’altra vegada que vaig venir.

      M'agrada

      • Joan Rubiralta ha dit:

        Si em dius quin dia hi seràs, miraré de combinar-m’ho i podem dinar o prendre el cafè plegats. Podries contestar-me al meva adreça particular de correu-e.

        Fins aviat

        M'agrada

  2. Gemma Colomé ha dit:

    Què d’hora….., jo no plego fins les 8 del vespre 😦 Faré el que pugui, per que no vui que marxis sense veure’t, però no serà fàcil.

    M'agrada

  3. Anna Maria ha dit:

    Potatito! allà hi seré, com saps. Espontàniament i oficialment. Hahahaha. Quina il·lu. Un any després de l’Oreneta al mateix lloc.

    M'agrada

  4. Marta Valls Tomàs ha dit:

    A veure si m’ho puc arreglar. M’encantaria fer-te una abraçada… Quina il.lusió… Que tinguis una molt bona estada.

    M'agrada

  5. Maria Teresa Galan ha dit:

    Ui! Estic molt contenta per aquest esdeveniment, i confio que les forces de l’Univers em siguin favorables i ens puguem conèixer (amb carn i ossos, com Déu mana).
    Una abraçada molt forta i fins al dia 7 a les 7 h.

    M'agrada

  6. Maria Teresa Galan ha dit:

    Perdó!!!!! Vull dir el dia 10 (deu), 5+5=10, a les 7 h, a la Catalònia.
    Una abraçada

    M'agrada

  7. Si puc, intentaré venir, a veure si ens podem conèixer personalment

    M'agrada

  8. Rosa Nebot ha dit:

    Que bé. Per fi ens reveurem. El proper dia 10 no tinc, per ara, cap compromís que m’impedeixi anar a la Catalònia. Una abraçada,

    Rosa Nebot

    M'agrada

  9. Juli (Julius de Mataró) ha dit:

    Faré tot el possible per venir, la distància fa que siguis molt cara d’abraçar. A veure si puc fer una combinació i estic a Barcelona el dia 10.

    M'agrada

  10. Emili Gil ha dit:

    Hola Shaudin! Estic molt content que siguis a Catalunya!!!!! Però em sap molt de greu dir-te que treballo seguit fins al dia 14. Miraré d’anar el dia 10 a la teva presentació, em faria molta il·lusió i et donaria un parell de llibres. Però, malauradament, encara no t’ho puc assegurar…

    M'agrada

    • No pateixis, Emili. Ja sé que tens uns horaris terribles. De tota manera fes el possible per venir. Si és impossible, ja trobarem la forma de veuren’s, ni que sigui una estoneta, i em podràs donar els teus llibres. Tinc moltes ganes de tenir-los entre les mans! I llegir-los, és clar.

      M'agrada

  11. Carme Luis Tatjé ha dit:

    Shaudin , quina il·lusió que amb faria coinexe’t, pero jo treballo de tarde, no se que dir, és que amb fa ràbia no poder ser-hi, El no, no es defitiu, m’agradaria trobar una solució. Una fortíssima abraçade, i que tot et vagi bé.

    M'agrada

  12. Teresa ha dit:

    Hola, Shaudin!! Quina alegria! Ara estic fent un curset, però faré els possibles per anar el dia 10 a la Catalònia! Una abraçada!

    M'agrada

  13. Jesús (Xess) ha dit:

    Ens veiem a la Catalonia!!
    Quina ilu 😀

    M'agrada

  14. Bel ha dit:

    Sempre em fa ràbia no poder anar a Barcelona, amb tots els esdeveniments que hi ha. L’aigua, per poca que sigui, separa Mallorca de la Península i no ens veurem. Una altra vegada serà.

    M'agrada

    • Hola Bel,
      Pensa que a mi generalment em separa de vosaltres tot un oceà i km i km de terra. M’agradaria molt anar a Mallorca i conèixer-te personalment, però malauradament no és possible. Potser si trobo una brúixola de la Ling (ara en té una l’Ival i l’altra l’Anna) podré anar a visitar-te com si res. Confiem que l’Anna me la deixi. Ja t’avisaré. Petonets, bonica.

      M'agrada

  15. Dolors ha dit:

    Què bé que siguis per aquí!
    No crec que pugui venir a Barcelona, aquest dia, tot i que m’agradaria molt.
    Però vaja, et sé més aprop 🙂
    Gaudeix a fons l’estada i arreplega tota la llum i la flaira mediterrània que puguis!
    Una abraçada.

    M'agrada

  16. panxample ha dit:

    Hola, acabo de inserir un comentari , però m’adono que no ha quedat escrit. Les noves tecnologies cada vegada se’m fan més estranyes.
    Res, et deia que gaudeixis de l’estada i que siguis molt feliç.
    Una forta abraçada
    Jaume J. Pàmies

    M'agrada

  17. Maria ha dit:

    És segur que la presentació serà un èxit. Espero que podré venir. Fins aviat!

    M'agrada

  18. Retroenllaç: La Shaudin Melgar-Forester presenta els seus llibres a la llibreria Catalonia | Darabuc.cat · literatura per a infants i joves

  19. Jordi Canals ha dit:

    Que puguis solucionar tot el que has vingut a fer a Barcelona. Benvinguda! No podré estar a la presentació,estic fora de la ciutat. Ho sento m’hagués agradat poder saludar-te.

    M'agrada

    • Hola Jordi! Em sap greu no haver-te respost abans, però ni havia vist el comentari. Tinc molts problemes de connexió ara que sóc a Catalunya, la majoria dels dies no aconsegueixo connectar-me a internet.
      Llàstima que et fos possible venir a la presentació. A mi també m’hauria agradat molt saludar-te!
      Una abraçada, amic.

      M'agrada

  20. Carles ha dit:

    Hola Shaudin,
    fa uns dies vaig sentir parlar de tu i com sóc molt aficionat a la literatura fantàstica et vaig buscar a l’amazon i vaig comprar el teu primer llibre de la serie Beyond the Dream en format kindle. Ja l’he llegit i m’ha agradat molt. La sorpresa és que era traduït del català!! Et volia preguntar si pensaves treure els teus llibres escrits en català o la traducció a l’anglès en format electrònic.
    Salut i segueix escrivint!
    Carles

    M'agrada

    • Hola Carles, benvingut al meubloc! Celebro que t’hagi agradat el meu llibre. Quina gràcia que el compressis en anglès sense saber que l’original és en català. Això encara no m’ho havien dit mai, tot i qui sap si no li deu haver passat a algun altre lector. Pel que fa a trobar els altres llibres en format digital, de moment no es troben; les editorials hauran de decidir quan es faran. Ja posaré la informació al meu bloc el dia que els tinguin.
      Gràcies!

      M'agrada

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.