Un altre any amb Vicent Andrés Estellés

Ignoro si enguany se celebra la Tercera Diada Estellés a la xarxa, tal com havíem fet el 2010 i 2011. He buscat informació sense trobar-la. Sí he trobat, però, una entrada d’Edicions del Bullent en el seu bloc. Han penjat un vídeo amb el mateix poema d’Estellés que vaig emprar en aquest bloc el 2010. No m’estranya la coincidència, el poema és preciós. Us passo l’enllaç (han posat veu al poema).

Tant si hi ha una participació blocaire oficial, com si no n’hi ha, he decidit ser part d’aquesta diada amb un fragment petitet d’un escrit de Vicent Andrés Estellés. Com el subscric!

Escrivint em sé lliure. Absolutament lliure.

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Països Catalans i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Un altre any amb Vicent Andrés Estellés

  1. Jordi Canals ha dit:

    Fantàstic Andres Estelles

    M'agrada

  2. Anna Maria ha dit:

    Ben fet, Potatito! Mai no n’hi ha prou!

    M'agrada

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.