Nova ressenya!

Veure que fan ressenyes de les teves noveŀles és un motiu d’alegria, i si les escriuen anys després de la publicació dels llibres et trobes que, a més a més, et treuen una preocupació del damunt, perquè és indicació que els llibres en qüestió sobreviuen el pas del temps.

mirall

Doncs ha passat, acaben d’escriure una nova ressenya de Més enllà del somni i Perduts a l’altre món, els dos primers llibres de la saga. Ha aparegut al bloc Cròniques de Neopàtria, especialitzat en fantasia èpica, del qual us vaig parlar aquí.

La trobareu en aquest enllaç:

RESSENYA DE FÈLIX RABASSA

Espero que us agradi!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Llibres juvenils en català, Més enllà del somni, Perduts a l’altre món i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

14 respostes a Nova ressenya!

  1. María ha dit:

    Buenos día y buena reseña. Me alegro se siga hablando de tus libros cuando estamos cada vez más cerca del tercero.
    Estoy de acuerdo que es un libro recomendable para todas las edades: la curiosidad y la fantasía no se deberían perder nunca… en mi experiencia profesional he visto que son elementos básicos para vivir mejor.
    UNA ABRAÇADA (¡¡vivan las A!!)

    M'agrada

    • María ha dit:

      No entiendo nunca el tema del reloj. En mi PC son las 9:32 y en cambio en el escrito aparece las 7:32. Ni hora de aquí ni de allí… debe ser la hora astronómica o algo así 😀 😀 😀

      M'agrada

    • Molt d’acord amb tu, María: la curiositat i la fantasia no s’haurien de perdre mai!
      Per cert, hi ha un embolic general amb el nombre de llibres de la meva saga, uns diuen 3 i d’altres diuen 4. Seran 4, si me’ls publiquen, és clar.
      Veig que t’ha quedat claríssima la paraula abraçada (sospito que ja ho sabies abans del meu post) i espero que li quedi clar a totes les persones (moltes, massa) que l’escriuen malament.
      Una abraçada!

      M'agrada

  2. Anna Villalonga ha dit:

    Fantàstic!

    M'agrada

  3. Rosa Nebot ha dit:

    M’ha agradat la ressenya de Fèlix Rabassa. Comparteixo els seus elogis i et felicito. Una abraçada.

    M'agrada

    • Gràcies, estimada Rosa. A veure si aviat podràs llegir l’últim capítol de “Les urpes del drac”. Això espero. A hores d’ara la noveŀla hauria d’estar llesta però entre les dues operacions i el pinçament (no sé si saps que vaig tenir una altra operació, inesperada, van haver d’operar de seguida; no era tan horrorosa com la de l’ull, però va tenir com a conseqüència un pinçament fotudíssim a les lumbars, del qual tot just començo a sortir-ne), m’he endarrerit molt amb totes les coses que havia de fer.

      M'agrada

  4. Pons ha dit:

    Sempre es bo que parlin d’un, encara que sigui malament (tot i que no es el cas)

    M'agrada

  5. Dolors ha dit:

    Què bé! Una bona ressenya.

    M'agrada

  6. Juli Salvà ha dit:

    M’ha agradat la ressenya. Seran 4 llibres, oi. Una abraçada 🙂

    M'agrada

    • Sí, quatre, Juli. Veig que ho recordes bé. Gràcies!
      Hi ha un embolic general amb això de 3 i 4 noveŀles. De bon principi havien de ser 3, però era impossible acabar la història amb 3, i fa anys ho vaig canviar a 4. Tanmateix, l’embolic ja estava fet i ara hi ha ressenyes que diuen 3 i d’altres diuen 4.
      Una abraçada!

      M'agrada

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.