Dues notícies, dues revistes i dues alegries

La revista Cornabou ha publicat un “clip d’actualitat” sobre Perduts a l’altre món. I el book trailer (vídeo), que va crear Quico Romeu de les dues novel·les, és també a la revista. Com que es tracta d’una revista de literatura infantil i juvenil de gran qualitat i molt coneguda, us podeu imaginar com estic de contenta. En el “clip d’actualitat” es parla, a més de sobre la noveŀla, sobre els book trailers en general. Val la pena i és curtet; un minutet de lectura. Aquí teniu l’enllaç.

La revista La Lluna en un Cove, de la qual us vaig parlar fa un parell de setmanes, aquí, ja ha publicat el número 36 on hi ha el meu relat “Els tumbarú”. Si cliqueu l’enllaç podreu llegir una sinopsi del relat. Un altre minutet de lectura. Tot i que aquesta notícia no és cap sorpresa, també em fa sentir molt feliç!

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Els meus contes, Llibres juvenils en català, Perduts a l’altre món i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

18 respostes a Dues notícies, dues revistes i dues alegries

  1. Anna Maria ha dit:

    Iupppi, iupppi i superiupppi. He vist l’article de Cornabou i he mirat La lluna, que ja estic desitjant rebre. Quanta Shaudin de cop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bien, Potatito!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    M'agrada

    • Sí, oi, Potatito? Quanta Shaudin de cop. El cas és que la gent s’hi fixi, noia. No sé si passava abans, però sé de segur que avui en dia la memòria de la gent és: ara ho veig, ara m’entusiasmo, ara me n’oblido per sempre més. Generalitzo, és clar, que no tothom és així. Deu ser que tenim massa informació a tota hora i el cervell ja no dóna abast.
      M’ha cridat l’atenció el que s’explica a Cornabou sobre els book trailers en català, en literatura infantil i juvenil. Segons sembla el Quico i jo som una mena de pioners. Ves per on!
      Em sembla que t’agradarà el relat de La Lluna en un cove, tinc aquesta impressió.
      Petonets!

      M'agrada

  2. Gemma Colomé ha dit:

    Jolin… l’Anna ja ho ha dit to 😦 Bé, ja he començat el llibe…….hehehehhhhhheheeh 😀

    M'agrada

  3. Jesús (Xess) ha dit:

    Al final t’haurem de parlar de vos 🙂

    M'agrada

  4. Acabo de veure el vídeo de promoció. Molt bo.

    M'agrada

  5. Carme Luis Tatjé ha dit:

    Com me n’alegro Shaudin, he vist els dos articles, comparteixo la teva alegria, t’ho mareixes..
    Els Tumbarú m’han deixat intrigada !!.

    Moltes Gràcies i molt petons

    M'agrada

  6. Aitana ha dit:

    Hola Shaudin,
    Felicitats. Llegiré el llibre a l’abril, només arribe a València i el puga tindre entre mans.
    Molt bo el vídeo promocional. Estupendo.
    Pense fer un llistat de llibres per recomanar per Sant Jordi per als amics i coneguts i de ben segur que tots els teus hi seran.
    Petons,
    Aitana

    M'agrada

  7. Maite Crespo ha dit:

    M’alegro doblement per tu en veure que les alegries t’arriben per parelles… i a més, diuen que “No hi ha dos, sense un tercer”, així que espero que aviat en tindràs una altra!
    Una abraçada de les que vlaen per dues,
    Maite C

    M'agrada

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.