Un lloc anomenat Kleinburg

Quant a Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
Aquesta entrada s'ha publicat en Canadà i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

25 respostes a Un lloc anomenat Kleinburg

  1. María ha dit:

    Buenos días, tras dos semanas de ausencia vuelvo a mi cita del domingo por la mañana con tu blog.
    Hoy me encuentro con un excelente reportaje de esta población que me recuerda los lugares que he que visitado en Canadá.
    Recuerdo el tiempo que pasaste para aprender el slideshare pero le estás sacando un buen partido. Estoy interesada en aprender a usarlo. Un día de estos me pongo.
    Un abrazo

    • Benvinguda a casa, María, al teva casa, és clar. Espero que t’ho hagis passat molt be per Alemanya.
      Sí, mira, com que tinc tan poc temps, intento fer diverses coses alhora; participo a l’slideshare, tinc una manera fàcil de penjar moltes fotos, ho comparteixo al facebook i, naturalment, em serveix per fer el post setmanal al bloc.
      Per emprar l’slideshare el més important és entendre’s amb el power point (l’slideshare és fàcil). Jo tinc un power point antic i faig el que puc, però sé que amb els programes més nous és poden fer moltes més coses i les fotos queden millor ―algun dia el tindré, suposo―.

  2. M.carme valls ha dit:

    Genial! Per els que estem lluny, ens endintres a un país que poc coneixem, en el seu art, cultura…com t’ho agraieixo!

  3. boladevidre ha dit:

    Quin reportatge més interessant. I quin museu més encisador. Ha de ser un goig visitar-lo en el recolliment immens que l’envolta… A vegades les teves fotos em provoquen una enveja…… El nostre Principat queda tant desendreçat!. Una mica de caos mediterrani ja m’agrada, ja… però aquesta “gravetat” senzilla que destil·len aquestes fotos, també m’agrada. Acordar raó i follia, com deia el mestre!

    • Hola Quico, l’entorn del museu hi fa molt, tot ple de bosc. Aquesta vegada, com que tinc el turmell fotut, em vaig limitar a la part més propera a l’edifici, però fa anys havia fet tota una excursió fins al riu, molt avall ―és preciós, salvatge, tranquil! Sí, hahaha, el Principat és més desendreçat, sens dubte, però la tranquiŀlitat del Canadà de vegades cansa, es fa avorrit. Raó i follia, exacte!

  4. Tura Nogareda ha dit:

    Quina enveja Shaudin…com m’ha agradat el teu reportatge! Traspua pau, tranquil·litat i bellesa, gràcies per compartir-lo! Una abraçada des de La Garrotxa! ❤

  5. Gemma Colomé ha dit:

    Aix…………..:) ❤

  6. Rosa Nebot ha dit:

    Absolutament idíl·lic, encisador, aquest paisatge canadenc i altres de més salvatges on somniava viure quan era molt joveneta. No va poder ser i, malgrat el que en pensava l’Espriu, no em sap gens de greu haver passat la meva vida dins els paisatges de la meva terra. Admeto, però, que m’hauria agradat visitar el teu país d’adopció que, evidentment, estimes molt.

    • Hola Rosa,
      Hi ha d’altres llocs molt bonics al Canadà, molt més bonics que Kleinburg, però estic limitada als que són ben a prop de Toronto, i fins i tot aquests no tinc mai temps d’anar-hi. A Kleinburg i el seu museu feia una pila d’anys que no hi anava, per això, en sorgir l’oportunitat d’una tarda lliure i trobar-me al campus de l’estiu que és només a una hora de Kleinburg, em vaig decir i, apa, cap a allà. Normalment no surto de Toronto per res, i mira que hi ha llocs per anar, llocs d’una bellesa extraordinària, però a part de la manca de temps i etc. Canadà és tan i tan gran que anar a molts llocs és com travessar tot Europa, o molt més.

  7. Dolors ha dit:

    Vaig conèixer el grup dels seven gràcies a una teva imatge que em va fer investigar. Ara en sé una mica més i m’encanta.
    Gràcies, noia 🙂

  8. Preciós. M’encanta el museu i les escultures. La darrera m’ha encisat. Observo que cap foto del poble és amb neu, totes són del bon temps. Hehehehe. Gràcies, Potato!

    • Sí!!! A mi també m’agrada molt l’última! És una escultura inuit. Aquestes són del McMichael, però n’hi ha d’altres fabuloses en altres museus, i fora dels museus també perquè és un art ben viu. Jo estic enamorada de les escultures inuit.
      Dona, són fotos meves, de l’altre dia que hi vaig anar, i som a l’estiu! A més, a l’hivern no m’hi veuran pas, ni allí ni a cap lloc que no tingui l’obligació d’anar. Si t’hi fixes, nomes penjo imatges meves d’hivern fetes des del meu balcó (amb vidres entre l’exterior i jo!).

  9. Jordi Canals ha dit:

    M’ha agradat molt llegir la teva crònica sobre Kleinburg un bell lloc que em recorda alguns poblets de l’Escandinàvia. Gràcies Shaudin. Una abraçada!

  10. Teresa ha dit:

    Un lloc molt bonic, em fa reconciliar amb Canadà, doncs cada vegada que savia de patiment que et produia el fret…li havia agafat un xic de mania. Una abraçada benvolguda Shaudin!

  11. jmsalva ha dit:

    M’ha agradat molt el teu reportatge, un museu molt bonic i un poble encisador. Una abraçada Shaudin

  12. montserrat vilaro berenguer ha dit:

    Es precios, una vegada vaig estar a tocar per anar a Canada i no va poguer ser. Es precioss

Deixa un comentari

